Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Alles in 1 turkije internet doet het niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, op het moment zit ik al 5 dagen in turkije waarbij ik een alles in 1 pakket heb genomen. Deze is kennelijk aangesloten Maar ik krijg het niet voor elkaar om zonder wifi op Internet te komen.Roa...

Jjones door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb tijdens het afsluiten van het abbo 1gb plus 1gb gratis , waarom zie ik dat niet in de app ?

netwerkfout Den Helder Alleen-lezen Onopgelost

Is er storing in Den Helder? Mijn mobiel geeft dat het niet met het netwerk is verbonden....

dpover door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

betaling Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik liep achter met een rekening en deze moest ik voor afgelopen zondag betalen. Ik heb zaterdag betaald (niet via ideal maar ik heb het bedrag overgeschreven). Nu kan ik ineens niet meer bellen. I...

sahila door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Allesopreis inschakelen lukt niet iPhone Alleen-lezen Opgelost

Onzedochters hebben beide een iPhone op de ene telefoon werkt allesopreis via 4000 wel, op de andere niet. De netwerken zijn gelijk Vodafone ES, het nummer van de berichtencentrale is gelijk. Het enig...

FOUTCODE BSL-99999 Alleen-lezen Onopgelost

Helaas krijg ik meerdere malen foutcode bij feedback bij klacht indienen daarom maar via deze weg Via tellefonische contact werd er mijn gemeld dat er geen fouten waren in de site maar moest het maar ...

Crxreyke door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Contacts start niet op Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb dus mijn Samsung galaxy s 4 voor reperatie opgestuurd.Vandaag terug gekregen, maar nu download ik dus Vodafone Contacts en start die niet op.Krijg telkens :Contacts is gestoptrapoort okBeetje v...

mindjob door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beschadigd scherm galaxy s6 edge Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,3 weken geleden heb ik mijn abonnement verlengt en daarbij heb ik een galaxy s6 edge genomen.Ik dacht er goed aan te doen om een clear view hoesje erbij te nemen. (60 euro).Naar 1 dag zag ...

chucky door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beschadiging glas Samsung 6 Edge door Clear View cover Alleen-lezen Opgelost

Hai hai,Het glas van mijn Samsung 6 Edge is zoooooo beschadigd door het (originele) clear view hoesje.Het glas zit vol met vlekjes, krasjes en doffe plekken.Ook het hoesje zelf is na een week een grof...

Jantine1980 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Vodafone herkent eigen prepaidnummer niet meer. Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb op dit moment prepaid van Lebara en wil overstappen naar prepaid Vodafone met nummerbehoud. Ik heb hier nog een werkend prepaidnummer van Vodafone liggen waarvan ik dacht dat ik hiermee ...

Arno1204 door Gedreven Liefhebber
  • 36 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 4 Likes

Future Target Alleen-lezen Opgelost

Geachte heer/mevrouw, Helaas ben ik de dupe geworden van oplichting en ik baal als een stekker dat mij dit niet eerder is opgevallen. Mijn vriend was mijn facturen aan het bekijken, omdat hij mijn abo...

Illie door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Rekening betaald Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Vodafone,Ik wou even mededelen dat de rekening betaald Is voor dat er een blokade plaats vind. Hier de URL van de screenshot onlinebanking van mij:https://imageshack.us/i/ipO6H1v8pMvg*edit moderat...

SignaalPlus gebruiken Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Omdat ik last heb van slecht bereik heb ik van een vriend een SignaalPlus van Vodafone gekregen, nu zit ik zelf bij Hollandsnieuwe, dus stiekem ook wel een beetje Vodafone, is het mogelijk om v...

splus door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mijn ''waterdichte'' Xperia z3 compact heeft water schade. Alleen-lezen Onopgelost

Een goede dag,Mijn ''water dichte'' Xperia z3 heeft water schade, wat kan ik hier tegen doen? aangezien ik geen verzekering heb aangesloten omdat de telefoon tog ''water dicht'' is dacht ik gister dat...

DopeRawr door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HELP ik kan geen account maken Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds gisteren dus een vodafone iphone 6 besteld.Ik kan bellen en internetten.Maar ik kan geen vodafone account maken om alles online te regelen.Als ik alles netjes invul en code in sms ...

xahnae door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

belprobleem in Oostenrijk Alleen-lezen Onopgelost

Kan niet bellen vanuit Oostenrijk naar mobiele nummers in Nederland. Ik heb Alles op reis aanstaan. Heeft iemand een oplossing?

AnnekeH door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opwaarderen prepaid Alleen-lezen Opgelost

Bij het opwaarderen gaat iets mis. Het scherm met de koppeling naar de bank opent niet, er verschijnt een rare foutmelding en Internet Explorer geeft aan dat de website niet toestaat dat dit scherm wo...

Overstap van mobiel merk Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Vodafone,Zo'n 4 maanden geleden heb ik de overstap gemaakt van een iPhone 4 naar een Samsung galaxy S4. Ik wist dat ik er aan zou moeten wennen, maar ik mis nu toch wel heel erg een iPhone. Op dit...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen