edbe

Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Ontevreden over service

eerst geeft Vodafone toe dat ik ook recht had op de VR Gear bril.
in hun computer gegevens staat de orde datum van 10 maart, nu zeggen ze gewoon keihard dat de datum 14 maart was.
dan zijn zij er klaar mee, nou ik niet.
ga Radar maar eens inschakelen....

*moderator edit: bericht aangepast ivm ongepast en onrespectvol taalgebruik*
1 Reactie 1
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi , uiteraard begrijp ik je frustratie rondom deze gang van zaken. Echter wil ik je wijzen op onze huisregels, waarin duidelijk vermeld wordt dat we hier op een respectvolle manier het gesprek of de discussie met elkaar aan gaan. Houd je taalgebruik beschaafd en netjes. Scheld niet en gebruik geen beledigende taal, dreigementen of uitingen van geweld.

Jouw bericht voldoet niet aan onze huisregels en heb ik daarom aangepast. Ook hebben we je al eerder aangegeven dat het forum niet geschikt is voor persoonlijke vragen of klachten, omdat we vanuit hier geen inzicht hebben in de systemen. Het forum is er zodat gebruikers elkaar kunnen helpen, andere forumgebruikers kunnen jou hierbij niet van dienst zijn. Ik sluit dit topic dan ook.

Wat betreft de problemen met de Gear VR bril raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch, via de chat, of via Twitter of Facebook.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic