Giovanni1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht: onterechte aansluitkosten

Ik ben onlangs via het friends and family aanbod terug gekomen bij Vodafone. Daar zouden geen aansluitkosten aan vast zitten. Deze staan namelijk op nul euro in mijn bevestiging.

Nu kijk ik op mijn rekening en zie ik dat er 30 euro overige kosten berekend zijn. Gebeld met 1201 en verwijzen mij naar een ander nummer die niet meer bereikbaar is met het verhaal dat het aansluitkosten betreft.

Ik ben niet van plan die te betalen aangezien deze niet doorberekend zouden worden. Ik wil gewoon een telefoonnummer waar ik terecht kan om dit op te lossen of nog beter dat dit opgelost word zodra dit door een van uw medewerkers bekeken word. Ik zal de incasso namelijk storneren zolang de kosten worden doorberekend.

Ik hoor graag van u.

Mvg G. Hordijk
3 Reacties 3
Giovanni1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is reeds opgelost door medewerker Emmy via de chat! Creditering van de aansluitkosten op de volgende nota.
Goede oplossing en direct per mail bevestigd. TOP!
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het opgelost is
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic