freakyfraik

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer kan ik verlengen?

Hallo mensen,

Mijn abbonement loopt 10 augustus af. Dan zou het nu toch mogelijk kunnen zijn om mijn abbonement te verlengen ? Er staat namelijk nog geen aanbod in My Vodafone voor verlenging.

Alvast bedankt.

Groetjes Freek
12 Reacties 12
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt inderdaad 4 maanden van te voren verlengen. Je kan eventueel hiervoor terecht op de website, bij de klantenservice of eventueel via de winkel.
Kijk je via de website of via de app?
freakyfraik
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via de website, Op de hoofdpagina van de vodafone 'shop' klik ik op de tekst ''Kijk of u uw abbonement kan verlengen' nadat ik hierop heb geklikt krijg ik alleen de eindatum van mij contract te zien maar niet het aanbod voor speciale aanbiedingen
Anonymous
Niet van toepassing
En als je dat meteen doet op de pagina zodra je ingelogd bent, als het goed is staat daar ook bij ...mobiele nummer is verlengbaar. Als je daar op klikt zou het moeten werken.
freakyfraik
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik zie het nergens staan, ook als ik op 'Nu verlengen' klik krijg ik alleen de datum te zien van mijn contract.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik je aan om in dit geval contact op te nemen met de klantenservice, zodat zij dit kunnen laten onderzoeken waarom het niet werkt.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
freakyfraik , is het ondertussen gelukt om je abonnement te verlengen?
Yuna_Justice

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Elke keer als ik op "Kijk of u uw abbonement kan verlengen" druk krijg ik de pagina met de einddatum van mijn contract te zien.


Maar tussendoor krijg ik heel kort een pagina te zien met de tekst:
"Je kunt momenteel niet verlengen of je hebt nog geen nummer gekozen om te verlengen"
dzez melding blijft maar zo een 2 seconde in beeld voordat ik naar mijn contact pagina wordt doorgewezen (laad vanzelf)


Dit gebeurt zowel in de app als op de website zelf, terwijl er in de app staat dat ik vanaf nu mijn abbonement kan verlengen. :@
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou dit eventueel kunnen laten onderzoeken bij de klantenservice door de technische dienst. Als je kunt verlengen zou dit eventueel ook via de klantenservice kunnen of de winkel
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Yuna_Justice , is het nog gelukt door contact op te nemen met de klantenservice? We sluiten dit topic over 48 uur, je kunt er dan niet meer op reageren. Ik hoop dat jullie beide de verlenging geplaatst hebben inmiddels 🙂
Yuna_Justice

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja het is inmiddels gelukt! 😄
Anonymous
Niet van toepassing
Gelukkig 😄
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic