Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,260Oplossingen
  • 1,698Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

hoge rekening door ongevraagde sms betaaldiensten Alleen-lezen Opgelost

Vandaag via mijn bankrekening verrast door een afschrijving van ruim 150 euro. Gaat in dit geval om de telefoon van mijn dochter, die normaal gesproken maandelijk circa 45 euro kost.Hierover gebeld me...

chrisj2015 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netflix wordt afgesloten Alleen-lezen Opgelost

Ik kreeg vandaag mail dat Netflix vandaag netflixabonnement afsluit, omdat rekening niet zou zijn betaald. Jullie hadden al aangegeven dat dit een fout van jullie kant was en dat het met volgende reke...

Amamie69 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Compliment voor het forum. Alleen-lezen Onopgelost

Ik vind het forum zeer goed opgebouwd, zeer overzichtelijk en behulpzaam voor talloze vragen.Dus een verdient compliment. Zijn er meer mensen die dit vinden, voeg dan gerust jullie reactie toe.Een pos...

Friesian door Gedreven Raadgever
  • 143 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 57 Likes

Samsung Galaxy S3 Laad niet meer op Alleen-lezen Opgelost

Hallo mensen van Vodafone, Ik loop al een tijdje tegen het probleem aan dat mijn Samsung niet meer oplaad.. Ik heb verschillende dingen geprobeert zoals : - Verschillende opladers- Nieuwe Batterij- St...

Mitchell293 door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Opnieuw aansluiten Alleen-lezen Onopgelost

Inmiddels opgelost!

Cntdown door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opwaarderen Alleen-lezen Onopgelost

Ik wou half uurtje geleden voor 20 eur online opwaarderen. Toen ik wou betalen via I-deal blokkeerde pc. Nu kan ik niet meet opwaarderen want sta in de wachtrij. Hoe kan ik alsnog opwaarderen?

Tanjavm door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

zakl abbo -> verlenging na contractstermijn? Alleen-lezen Opgelost

t zakelijk contract loopt af per juni as. nu wil ik het nieuwste toestel, echter deze komt pas later dit jaar uit. kan ik eea opschorten?indien niet mogelijk, dan blijkt dat dit toestel eerder beschik...

mcwops door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betalings regeling Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag een betalings regeling afsprekenMaar ze willen mij niet helpen omdat het nummer op naam van mijn partner staatIk heb het doen wel kunnen regelen voor mijn partner maar nu kan het in een k...

Dempie door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Betalen voor niet gekregen diensten Alleen-lezen Onopgelost

Omdat de klantenservice plat ligt ( kijk naar de stroom van klachten op Facebook) probeer ik het nogmaals maar op déze manier.Korte uitleg, ik heb twee nummers op mijn naam staan, maar ik ben met mijn...

John1964 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Over de limiet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een bel+sms+web 200 abonnement. Op 2 juli ben ik over die 200MB gegaan [+95MB]. > Waarom is er geen sms gestuurd dat ik over mijn datalimiet ga/ben gegaan [bundelnotificatie]??? [Vodafone tarie...

Betaling komt niet binnen ? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik heb laatst een betaling gedaan via mijn bank en met het mobiele nummer in kwestie er bij.Helaas is het niet van de vorige betaling afgeschreven weet u of het binnen is, heb dit prob...

A1965 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Al 4 maanden bezig om mijn abonnement te beëindigen! Alleen-lezen Opgelost

Op 22 februari 2015 heb ik mijn abonnement verlengt.Kreeg netjes mijn nieuwe telefoon en simkaart thuis gestuurd.Helaas bleek door een fout van Vodafone mijn simkaart geblokkeerd in het systeem te sta...

Technische problemen simkaart activatie Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Sinds 4 juli 2015 heb ik mijn Vodafone-abonnement verlengd en hierbij heb ik een Samsung Galaxy S6 gekregen. Ondanks dat het abonnement is ingegaan, werkt mijn nieuwe nano-simkaart niet. Nu lees ...

bestelling geanuleerd maar creditatie wil niet vlotten Alleen-lezen Opgelost

Op 29 april 2015 heb ik online via Vodafone mn abonnement verlengd met 2 jr en een toestel uitgezocht ( iphone 5s ). Bij het besteloverzicht kwam ik erachter dat ik moest bijbetalen en heb vervolgens ...

Abonnement buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,In verband met mijn studie verblijf ik van 12 september t/m 15 januari in het buitenland (Glasgow, Schotland). Wat zijn de mogelijkheden met betrekking tot mijn abonnement? Indien mogelijk...

Joeyvdc door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengen Alleen-lezen Onopgelost

Beste, een maand geleden ben ik door vodafone loyalty gebeld met een aanbieding voor het verlengen van mijn abonnement. Niet wetende dat deze aanbieding niet online op te vragen is heb ik er nee op ge...

timo_b door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Haperende bluetooth-verbinding Samsung Galaxy S5 Alleen-lezen Opgelost

Sinds een paar dagen hapert de bluetooth-verbinding tussen mijn S5 en autoradio (Audi MMI). Voorheen heeft deze verbinding prima gefunctioneerd. Nu wordt de verbinding steeds verbroken en weer opnieuw...

rvorst door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Samen met klanten bouwen aan de nieuwe My Vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

*update dd 10-7-2014* Hallo allemaal, We hebben een nieuwe release van de MyVodafone app in de app store gezet. We hebben in deze release de volgende dingen veranderd en toegevoegd: Je kunt het tegoed...

Arie-Jan door Gedreven Meedenker
  • 32 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 7 Likes

Verbinding met signaal plus Alleen-lezen Opgelost

Ik heb Signaalplus geregistreerd en het werkte in het begin prima. Nu komt het echter steeds vaker voor dat de verbinding tussen mijn iPhone en Signaalplus onderbroken wordt, waardoor ik dus alsnog mi...

Wen2910 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen