Lachin1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verwijderde foto's blijven terug komen

Ik heb een paar weken geleden een groot aantal foto's gemaakt op mijn iphone4s, ik heb ze verwijdert maar toen ik weer een dag later keek waren ze weer terug dus ik heb ze weer verwijdert. Maar ze blijven maar terug komen en het is erg irritant want ik wil ze niet meer in mijn galerij. Heeft iemand tips?!
10 Reacties 10
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Ik heb je topic verplaats van Het koffiehuis naar Apple omdat deze niet in het juiste board stond. Zo kunnen ook andere sneller op je vraag reageren of en bepaalde vraag sneller terugvinden.

Nieuwe link, http://forum.vodafone.nl/t5/Apple/Verwijderde-foto-s-blijven-terug-komen/m-p/262426#M11953
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Hoi , wat vreemd dat je foto's blijven terugkomen. Kan het zijn dat bij de iCloud-instellingen, 'Fotostream' op 'aan' staat?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Lachin1 , heb je de iCloud-instellingen nog nagekeken zoals Desiree- aangaf? Is het probleem inmiddels verholpen?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Lachin1 , omdat we niets meer van je gehoord hebben, sluiten we dit topic over 48 uur. Je kunt er dan niet meer op reageren. Ik hoop dat het probleem ondertussen al is opgelost, en hoop je uiteraard nog eens terug te zien op het forum! 🙂
Lachin1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb mijn fotostream al uitgezet en ze blijven nog steeds terug komen !
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je zou kunnen proberen is een back-up maken van je toestel. Terug zetten naar fabrieksinstellingen en handmatig via iTunes selecteren wat je op je toestel wilt hebben.
Anonymous
Niet van toepassing
Tevens zou je ook eens met Apple kunnen bellen om te zien of zij hiervoor nog een oplossing hebben.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Lachin1 , Heb je nog wat aan de tips Steven- gehad? Ik raad anders inderdaad aan om dit eens bij Apple na te vragen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic