PeterWillems

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abonnementen duurder en verlengen niet meer voordelig!

Vanaf volgende week kan ik mijn abonnement bij Vodafone verlengen.

Ik had vorige week op de site bekeken wat het meest voordelig was.
Mijn keuze was gevallen op een Vodafone Red abonnement met 3 GB internet voor €46,00 per maand inclusief de Samsung Galaxy S7.

Vandaag zie ik ineens dat de prijzen van de abonnementen enorm zijn gestegen, zowel in abonnement als voor het toestel. Nu kan ik ineens niet meer kiezen voor 3 GB, maar moet dit ineens 5 GB zijn. Dit kost me dan €4,00 per maand meer terwijl ik helemaal niet geïnteresseerd ben in een groter internetbundel.

Met deze vraag ben ik naar de winkel gegaan om dit te checken. Zij gaven aan dat dit inderdaad verandert is. Om dus minimaal 3 GB internet te hebben moet ik een abonnement nemen van 5 GB. Daar is nog mee te leven.

Toen vroeg ik naar de voordelen als bestaande klant. Waar ik de vorige keer dat ik verlengde bij Vodafone een voordeel van €2,00 per maand kreeg op mijn abonnementskosten, krijg ik nu de eerste 3 maanden gratis Netflix of Spotify. Dit vind ik een schandalig voordeel. Ik heb al Netflix en Spotify dus ik ben helemaal niet geïnteresseerd in dit cadeau.

Al met al trek ik dus de conclusie om over te gaan stappen naar een andere provider. Dat de abonnementen zijn gewijzigd en ik dus niet meer de keuze kan maken voor 3 GB is één, maar dat je dan als BESTAANDE klant (inmiddels al 6 jaar) een cadeau krijgt waar je niks aan hebt, terwijl je anders over 2 jaar gezien €48,00 euro korting zou hebben, vind ik te ver gaan. Als ik dus twee weken eerder kon verlengen had ik dit allemaal niet gehad en was ik dus veel voordeliger uit geweest. Dit lijkt mij dus niet de juiste gang van zaken.




3 Reacties 3
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
PeterWillems , welkom op het forum! Sinds 4 april zijn onze nieuwe abonnementen gelanceerd. Hierbij zijn de databundels per abonnement verhoogd, omdat er veel behoefte was aan abonnementen met meer data. Er zijn uiteraard wel nog altijd abonnementen met kleinere databundels. Kijk hier eens voor alle mogelijke abonnementen.

Ook het verlengvoordeel is inderdaad veranderd. Jammer dat je niet geïnteresseerd bent in de cadeaus die bij een verlenging worden aangeboden! We zouden het uiteraard ontzettend jammer vinden als je hierdoor overstapt naar een andere provider. Neem eens contact op met de afdeling Verkoop op het nummer 0800-0560. Wellicht kunnen zij je adviseren welk abonnement voor jou het voordeligst is, en je een goede aanbieding doen.
Baris71

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hierbij ook mijn ontevredenheid voor 4 april was het goedkoper met abonnement en toestel bijdrage en neu in eens flink hoger veel van mijn vriendenkring klagen ook en die gaan ook opstappen heb gisteren de klantenservice gesproken bieden 2 euro korting aan per maand schande later zag ik een mail van Vodafone klantenservice dat ze mij paar keer hebben gebeld voor een aanbod maar ik was niet te bereiken volgens hun terwijl mijn telefoon gewoon bereikbaar en netwerk had ga ook binnenkort overstappen naar een andere provider en het 4 g netwerk is ook niet zo best te lage snelheden terwijl tele2 met zijn 4 g flink hogere snelheden halen dan maar overstappen.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic