Ieke10

Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Geen buitenlands totaal zichtbaar in de my Vodafone app.

Mijn dochter is naar Italië geweest en ik heb haar gewezen dat ze in de app kon zien onder: Je verbruik bekijken->internet->data verkeer in het buitenland, hoeveel Gb ze verbruikt had die maand. Maar nu blijkt dat al het dataverkeer wordt opgeteld onder dataverkeer. Wij hebben red together en mogen dus per Sim kaart 20GB per maand opmaken in het buitenland. Om nu te weten wat je verbruikt hebt moet je dus alle keren zelf bij elkaar optellen. Ik denk niet dat dit de bedoeling is van het kopje data verkeer in het buitenland! Want deze blijft heel leuk op nul staan zodra je in het buitenland gebruik maakt van data. Hoe komt dit? Of moet ik iets aanzetten daarvoor of is het een bug in de app?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Ieke10

Dat is inderdaad niet handig!

Kun je eens controleren of de hoofdgebruiker het wel kan zien en of het op de accounts via de website wel in te zien is?
Dan weet ik namelijk ook waar het precies moet komen en zet ik graag je feedback intern door. Ik kan me namelijk voorstellen dat het wel handig is om in te zien.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Ieke10

Dat is inderdaad niet handig!

Kun je eens controleren of de hoofdgebruiker het wel kan zien en of het op de accounts via de website wel in te zien is?
Dan weet ik namelijk ook waar het precies moet komen en zet ik graag je feedback intern door. Ik kan me namelijk voorstellen dat het wel handig is om in te zien.
Ieke10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hallo Steven

Helaas is het nergens te zien. Niet op het hoofdaccount niet op het account van mijn dochter en ook niet op de website. Overal staat 0,00 MB. Terwijl zowel zij als ik in het buitenland mobiele data hebben gebruikt. Ik hoop dat hier een oplossing voor kan komen zodat dit kunt zien in je verbruik, anders is het niet makkelijk om bij te houden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top dankjewel voor het terugkoppelen! Ik ga het doorspelen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic