Geke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

waarom krijg ik geen feedback over mijn overstap naar jullie

ik ben al sinds vorige week dinsdag bezig om over te stappen van telfort naar jullie toe met prepaid en tot op heden nog niks gehoord hoe kan dit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Hoi Geke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit heeft waarschijnlijk met de looptijd van je abonnement te maken of is deze inmiddels al verlopen bij Telfort? Omdat dit een klanten helpt klanten community is kan ik niet voor je kijken wat er is. Wat je het beste kan doen in even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560) of een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Je krijgt dan zeker antwoord terug van Vodafone, die kunnen voor je uitzoeken wat er aan de hand is.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes
Hoi Geke
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit heeft waarschijnlijk met de looptijd van je abonnement te maken of is deze inmiddels al verlopen bij Telfort? Omdat dit een klanten helpt klanten community is kan ik niet voor je kijken wat er is. Wat je het beste kan doen in even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone (0800-0560) of een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Je krijgt dan zeker antwoord terug van Vodafone, die kunnen voor je uitzoeken wat er aan de hand is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je nog contact gehad met mijn collega's hierover?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic