peternieuwkoop

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Beeld en geluid niet synchroon

Mijn beeld en geluid lopen sindskort niet meer synchroon op mijn samsung galaxy s6. Iemand een oplossing hiervoor.
Heeft dit misschien te maken met de recente software update?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
peternieuwkoop
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het is inmiddels opgelost. Terugzetten naar fabrieksinstellingen vind ik een nogal een ding. Die wordt vaker gezegd bij allerlei problemen. Gelukkig bij opnieuw opstarten was het probleem opgelost.

Bedankt voor jullie reacties

Bekijk in context

5 Reacties 5
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
peternieuwkoop , welkom op het forum! Erg vervelend om te horen dat je deze problemen ervaart. Heb je ook sinds de software update deze problemen? In dat geval zou je eens kunnen proberen om de update te verwijderen. Je zult het toestel dan wel moeten terugzetten naar fabrieksinstellingen. Zorg dus eerst voor een back-up van de gegevens.

Heb je het probleem met alle filmpjes etc die je afspeelt of alleen met bepaalde apps?


Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
peternieuwkoop , heb je nog geprobeerd je toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen, zoals _Thomas_ aangaf? Problem solved?
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hallo ( & ),

We hebben inmiddels niks meer van je vernomen zijn de problemen inmiddels al opgelost of gewijzigd?
We horen dit graag van je terug :).

Mochten we niets meer van je horen zal dit topic worden gesloten.
peternieuwkoop
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het is inmiddels opgelost. Terugzetten naar fabrieksinstellingen vind ik een nogal een ding. Die wordt vaker gezegd bij allerlei problemen. Gelukkig bij opnieuw opstarten was het probleem opgelost.

Bedankt voor jullie reacties
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen dat het is opgelost
Terug zetten naar fabrieksinstellingen kan voor heel veel issues een oplossing zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic