Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,256Oplossingen
  • 1,694Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

vodafone sms info uitzetten? Alleen-lezen Opgelost

Hoi ik krijg al een poos regelmatig (reclame) smsjes van vodafone. Soms wel 4 keer in een week en dat irriteert me een beetje. Nou staat er onderaan dat ik naar 1200 moet bellen om sms info uit te kun...

scorrtty door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

account toevoegen in my vodafone wil niet Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Als ik mijn 06 wil toevoegen als account, krijg ik de melding dat dit niet kan en dat ik eerst toestemming aan mezelf moet vragen????????????? Met vriendelijke groet,

hopot door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Scherm reageert niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Sunds vanacht reageert het scherm van mijn sony experienz niet meer. Ik heb de melding van 2 sms berichten gewist en op dat scherm blijft hij hangen. Ik kan hem ook niet uitzetten, onder het bevroren ...

SMS'jes van 1 mobiel nummer komen niet aan Alleen-lezen Onopgelost

Op mijn mobiele telefoon met Vodafone prepaid komen de SMS'jes van 1 mobiel nummer niet aan. SMS'jes die ik verzend komen bij dat mobiele nummer wel aan. Ook bellen naar en bellen van dat mobiele numm...

Prepaid door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

waarom wordt mijn nummerbehoud aanvraag niet doorgevoerd, wacht al 1,5 maand en heb nog niks gehoord.

Tegoed is overal verdwenen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mijn particuliere abonnement omgezet op de zaak. Hierbij heb ik hetzelfde abonnement gehouden, maar hij is dus nu wel zakelijk geworden. Sinds dit is gebeurd is mijn tegoed overal verdwenen. Op...

dagbundel buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ik woon in Tilburg en wij zitten op de camping in Bladel. Pas mijn abonnement verlengd en nu alweer problemen met de dagbundel op reis. Ik kom helemaal niet in België maar hij pakt deze wel. Vandaag g...

avdo30 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

klachten behandelen en klantvriendelijkheid winkels Alleen-lezen Onopgelost

Bekend is dat het met het afhandelen van klachten buj de telecom en mediaproviders vaak mis gaat. Grootschaligheid en uitbesteding aan derden van klachtenafhandeling leid tot desinteresse van "medewer...

monika07 door Gedreven Ontdekker
  • 11 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon gevonden Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een telefoon IPhone gevonden en wil deze graag teruggeven bij de rechtmatige eigenaar.Alleen zou ik graag willen weten of iemand mij kan helpen om dit voor elkaar te krijgen.Ik ben al ongeveer ...

WKoppelaar door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Broken Screen Alleen-lezen Onopgelost

Hello,I broke my screen today. I have insurance with Vodafone. Can I drop the phone at any Vodafone store to have the screen repaired?

Kulola door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

wanneer gaat mijn verlenging in? Alleen-lezen Opgelost

Hoi, 22 juni jl heb ik mijn abonnement verlengt. Ik heb inmiddels een nieuwe simkaart ontvangen, maar als ik deze in mijn telefoon stop geeft hij aan dat hij geen netwerkverbinding heeft. Bij mijn and...

anneleeuw door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Hoe sluit ik een Hybride abonnement af? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb enige tijd geleden in de Vodafone winkel een Hybride simkaart gekocht.Het was de bedoeling dat mijn huidige reguliere abonnement overgezet zou worden naar een Hybride met nummerbehoud.Dat is ni...

Rinustp door Gedreven Liefhebber
  • 29 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 8 Likes

Galaxy core prime Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb onlangs een core prime gekocht met prepaykaart. Daar heb ik het volgende probleem mee. Af en toe komen op de whatsapp de berichten niet binnen of ik kan niets versturen. De volgende acties zijn...

Tjolk502 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overlast Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik heb een vriendin en die word continue gebeld door haar ex. Hij probeert ook haar telefoon te hacken want daar staat allemaal bewijs op dat hij haar bedrogen heeft. Ze weet niet wat ze moet d...

JCN door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SIM kaart activeren Alleen-lezen Onopgelost

Zakelijk abonnement afgesloten door mijn werkgever begin juli incl. Galaxy S6. Vrijdag opgehaald en SIM blijkt niet geactiveerd. Simpel denk je, even de klantenservice bellen zoals dat bij elk gerenom...

Rogierrr door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

WIFI problemen met samsung Galaxy S4 Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Onlangs heb ik problemen gehad met de SIM herkenning op mijn Samsung Galaxy S4. In 1e instantie ben ik daarvor bij de smartphone crew geweest in filiaal eindhoven. Hier werd ik keurig geholpen ...

vurkske door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond,Ik heb een vraag over mijn huidige abonnement.Op dit moment heb ik een iPhone 4 met een Red abonnement dat tot half oktober loopt. Nu ben ik bang dat mijn telefoon het niet meer zo lang ga...

jarnopz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

netflix account loopt niet meer??? Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone, Bij jullie had ik een netflix 6maanden pakket gekregen.. deze loopt helaas niet meer door. Ik heb geen sms oid gehad dat deze zou worden stopgezet. Graag zou ik deze alsnog door willen...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen