paulpeeters

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Respect voor vaste klanten aub!

Geachte Vodafone
Ben zelf al 8 jaar klant van vodafone en moet elke maand voor mijn (beperkte) databundel betalen. Daar is op zich niets mis mee en doe ik vanzelfsprekend, ook de extra kosten voor teveel data-gebruik wordt mij in rekening gebracht, waar ik ook mee kan leven.

Wat mij echter tegen de borst stuit is de spectaculaire!! aanbieding om nieuwe klanten 3 maanden lang onbeperkt data-gebruik te geven. Leuk voor hen, maar 'what about me?'

Ik had gehoopt dat de cultuur van : 'nieuwe klanten zijn bonus en daar doen we alles voor! - oude klanten zijn losers en die pikken toch wel alles!' verleden tijd zou zijn.

Ik verwacht toch minimaal dat mensen, zoals ik, die jarenlang trouw klant zijn, dezelfde service krijgen, als nieuwe -opportunistische provider-hoppers-

Met vriendelijke groet,

Paul Peeters

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Ik snap wat je wilt zeggen echter zodra je mag verlengen kun jij hier ook gebruik van maken.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
paulpeeters , wat Steven- aangeeft klopt helemaal. Zodra jij mag verlengen, kun je ook gebruik maken van die 3 maanden onbeperkte data. Want bestaande klanten vinden we uiteraard ook ontzettend belangrijk!
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic