Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,256Oplossingen
  • 1,694Discussies
  • 77.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Huawei promotie Vodafone niet juiste bon Alleen-lezen Opgelost

Ik was hier al bang voor na iemand anders zelfde probleem op een forum tegen gekomen te zijn. Ik heb een. Huawei mate 20 pro besteld bij Vodafone en daarna aangemeld voor 125 cashback via de actie web...

baskes86 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Test Alleen-lezen Opgelost

Test

Nevets86 door Expert
  • 5447 Topics
  • 253 Oplossingen
  • 785 Likes

Adapter Samsung galaxy S9 is stuk Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik heb in oktober 2018 een Samsung galaxy S9 via een abonnemnet besteld. Vorige week 18-3-19 doet de adapter er niet meer. Is er garantie op mijn adapter? Ik vind dat een adapter van zo'n duur app...

Nieuwe data bundel niet zichtbaar in de app. Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds kort een nieuwe data bundel bij mijn sim-only abonnement, de nieuwe bundel is wel zichtbaar op de website maar niet in de my-vodafone app op mijn mobiel. Wanneer zal het daar ook zichtbaa...

Vodafone en Ziggo samen Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb sinds kort Vodafone en Ziggo samen maar ik merk nog niks van de voordelen. Ik zou 5euro korting op mijn abonnement kriigen, niet gehad. Een extra tv pakket is ook nog niet gelukt?

Saskia30 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnementsbedrag in contract te hoog Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een sim only abonnement afgesloten. Daarvan heb ik een mail gekregen en vandaag per post (pakketpost ook nog) de simkaart en het papieren contract. In het contract wordt geen rekening gehouden ...

Ger Heuts door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aansluiting glasvezel Alleen-lezen Opgelost

In huis *privégegevens verwijderd door moderator* is glasvezel aanwezig. Is het mogelijk deze aan te sluiten op TV. Laptop en bellen. Zo ja, zijn hier kosten aan verbonden. Welke stappen moet ik onder...

Coupman45 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overgebleven data schenken Alleen-lezen Opgelost

Op mijn adres sraan 2 abonnementen. Als ik aan t eind van de maand hiervan aan het Leger des Heils wil schenken, lukt dat maar voor 1 abonnement.Is daar een oplossing voor?

Rya door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wachtwoord vergeten Alleen-lezen Opgelost

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, heb een mailtje gekregen om het te resetten. Dat mailtje stuurt me gewoon terug naar de homepagina van Vodafone waar ik in moet loggen waar ik dis mijn wachtwoord niet...

ElsvT door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ziggo alles in 1 Alleen-lezen Opgelost

Nog steeds niet de beloofde extras ontvangen behorend bij vodafone abonn en overstap naar ziggo alles in 1

prstella door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Data only in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Omdat Vodafone wereldwijd zit heb ik de volgende vraag.Hier in Nederland kan je voor een maand een simkaart kopen voor onbeperkt data ... Helaas kan je deze niet onbeperkt in de EU gebruiken maar ik b...

Damien050 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hallo welkom in Alleen-lezen Opgelost

Ik over winter in Spanje en krijg regelmatig het bericht "welkom in" en dat is prima maar waarom gebeurd regelmatig in de nachts waar ik van wakker schrikt ik denk dat dat wel beter kan.Chris van der ...

jcvdharst door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

My vodafone Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Wanneer ik de vodafone app open krijg ik alle rekeningen te zien, dit komt omdat we allemaal zijn gekoppeld aan het account van mijn vader.Ik wil deze rekeningen alleen niet zien, ik kan nu nam...

nienke door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mgage Alleen-lezen Opgelost

Vandaag tot de ontdekking gekomen dat er zomaar geld via Vodafone geïnd wordt van mijn rekening door Mgage. Totaal Eur 50.Wordt het niet eens tijd dat dit niet meer kan? Lees overal dat dit vaak gebeu...

Puinhoop bij Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Wij proberen al vanaf 31 januari 2019 een abonnement bij Vodafone af te sluiten. Door een systeemfout welke blijkbaar niet op te lossen is is dat nog steeds niet gelukt! Wij kunnen het nummerbehoud va...

Humbold door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bug gevonden op S9? Alleen-lezen Opgelost

Hai,Ik heb denk ik een bug gevonden op m'n Samsung Galaxy S9 waarbij als ik naar de app lijst ga waar je de apps kan sluiten enzo, als ik erop klik dan zie ik een app dubbel. Dus stel dat ik alleen de...

Erdinc123 door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Jongens, adres staat nog steeds in dit bericht Heb ik vrijdag of het weekend ook al doorgegeven. Willen jullie dit verwijderen aub.TopicG...

Energieboy door Super Expert
  • 10729 Topics
  • 3324 Oplossingen
  • 2610 Likes

Verkeerde orde Alleen-lezen Opgelost

Goeie dag, ik heb perongeluk een verkeerde orde gedaan ik heb een abbolement bij jullie afgesloten maar nu is mijn vraag per wanneer gaat deze in want mijn huidige abbolement beëindigd per 19-6-2019 b...

Dannyg93 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simlockvrij maken Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een oud Samsung mobieltje waar vroeger een abonnement van Vodaphone bij zat. Ik weet geen nummer meer en de oude simkaart heb ik ook niet meer.In het toestel zit een sticker met een IMEI: numme...

susyfled door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Vergissing of verkoopt Vodafone "showmodellen" van S10 aan klanten? Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Ik heb een vraag. Op de website staat dat Vodafone 6gb ram versies van de S10 en S10+ verkoopt. Dit vond ik raar, want ik was ervan overtuigd dat de S10 altijd 8GB ram had, en zo worde...

FXN door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen