Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,068Oplossingen
  • 1,447Discussies
  • 74KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Phishing mail Alleen-lezen Opgelost

Zojuist mail ontvangen wat lijkt op Vodafone om €47,12 te betalen binnen 9 dagen. En als bijlage een zip bestand. Trap er niet in.

Steven369 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opgelost - Storing My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment ervaren we een storing met de My Vodafone (app en website) omgeving, waardoor My Vodafone tijdelijk niet beschikbaar is. Dit betekent dat je gedurende deze tijd niet kunt inloggen en gee...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Storing My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment ervaren we een storing met de My Vodafone (app en website) omgeving, waardoor My Vodafone tijdelijk niet beschikbaar is. Dit betekent dat je gedurende deze tijd niet kunt inloggen en gee...

Steven door Oud Community Moderator
  • 11416 Topics
  • 1741 Oplossingen
  • 2156 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Klacht heeft z'n nummer in het bericht staan incl. contract nummer TopicGeplaatst door: brord konings

Energieboy door Super Expert
  • 9920 Topics
  • 3122 Oplossingen
  • 2227 Likes

Afschrijving abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo!Altijd werd het geld voor mijn abonnement afgeschreven rond de 28e van de maand, nu is in januari het geld al de 22e afgeschreven van mijn rekening.Nu is mijn vraag blijft dit zo? Aangezien ik d...

Wendie70 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekeningen zijn erg hoog Alleen-lezen Onopgelost

goede morgen medewerkers van vodafone. zouden jullie kunnen kijken hoe mijn rekening van afgelopen maand zoo hoog kan zijn .mn gegevens ; valery jereskes ik hoor heel graag van van u

valery door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe simkaart halen Alleen-lezen Opgelost

Kan ik ook via het forum of via een MyVodafone/chat/mail een nieuwe SIM-kaart aanvragen voor mijn abonnement?Mijn oude simkaart past niet in mijn nieuwe telefoon.

Maik84 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

25% Korting op accessoires voucher Alleen-lezen Onopgelost

Bij mijn nieuw gekochte iphone (via Vodafone) heb ik een kortingsvoucher ontvangen waarmee ik 25% korting kan krijgen bij Vodafone winkels en ook op de site accessoire.vodafone.nlMaar..... als ik naar...

Petterik door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Waarom zie ik na 2 maanden nog steeds niets in MyVodafone? Alleen-lezen Onopgelost

Sinds eind november ben ik overgestapt naar RedTogether. Ook direct mijn twee abo's voor de kids toegevoegd. Sindsdien kan ik helemaal niets meer met MyVodafone. Online krijg ik een ambulance op het s...

rvosprive door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Afschrijving Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Waarom is er in de maand januari 2019 om precies te zijn €106,80 van mijn rekening afgeschreven? Mijn abonnement kosten zijn €52,61. Het overige bedrag kan ik nergens terug vinden waarom dat van...

Sarissa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Puk code Alleen-lezen Opgelost

Hoe kom ik achter wat mijn puk code is...mijn kaart is nu geblokkeerd...

Melda door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

emailadres veranderen in My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

ik heb mij ooit aangemeld bij de vodafone app maar weet de gegevens niet meer, kan ook niet het wachtwoord resetten aangezien ik een nieuw emailadres heb

Puk code Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik wil graag mijn puk code ontvangen, maar kan niet bij my Vodafone ivm werkzaamheden en jullie zijn niet telefonisch bereikbaar. Ik hoor het graag. Mvg, David

Nieuwe bestelling: korting + contractnaam Alleen-lezen Opgelost

Waarom staat de maandelijkse factuurkorting (3 euro) en maandelijkse ziggokorting (5 euro) niet vermeld op mijn contract? Nu lijkt het net alsof 8 euro extra per maand betaal. Hoe wordt dit verwerkt? ...

Verandering naam op zakelijkeijke rekening Alleen-lezen Opgelost

Wij hebben een zakelijke rekening met meerdere nummers hierop. Nu zijn er onlangs namen van nummers veranderd. Hoe kan ik deze aanpassen zodat ze op de factuur juist benoemd staan?

Lankveld door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

o6 nummer toevoegen aan ziggo/vodafone account Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een ziggo/ vodafone accountIk wil nog een 06 nummer erbij zetten wat zakelijk is dus wel zo makkelijk

Dragon door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung s8 laadt niet meer op Alleen-lezen Onopgelost

Mijn Samsung S8 ging van zelf aan en uit en laadt nu niet meer op !Probeert hem te resetten maar mijn samsung reageert niet?!

sonne door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Reparatie niet correct uitgevoerd Alleen-lezen Opgelost

Beste,Mijn telefoon is bij jullie geweest ter reparatie. Nu is deze gisteravond terug gebracht maar hij functioneert nog steeds niet. Hoe kunnen we dit oplossen? Ik heb voor mijn werk mijn telefoon no...

Rox door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Foto’s overzetten van Telefoon naar Laptop Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik heb een Iphone 5. Ik wil graag mijn foto’s van mijn mobiel op mijn laptop krijgen. Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen? Heb al meerdere dingen geprobeerd maar het wil me niet lukken. Groe...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen