coeman10

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verbruiksgegevens maand maart exporteren naar excel?

Goeiemiddag,

Hoe kan ik de verbruiksgegevens van de maand maart 2020 exporteren naar xls?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @coeman10 , Welkom hier!

We leveren de verbruiksgegevens inderdaad in PDF bestand, zoals @Energieboy ook aangeeft. Wil je dit in excel hebben, zul je dit zelf moeten overzetten/maken. 
Is er een specifieke reden waarom je dit wilt/zoekt? Wellicht kunnen we samen een manier vinden waarmee je alsnog geholpen bent. 

Ik geef overigens het het verzoek door om hier iets mee te gaan doen. Wie weet kunnen we het dan in de toekomst wel aanbieden! 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @coeman10 
Je kan alleen je verbruiksgegevens in PDF downloaden, niet in een xls.
Tenminste, niet bij particulieren abonnementen. Misschien wel bij zakelijk, maar dat weet ik niet.

Misschien dat een Vodafone medewerker je nog kan helpen met een lijst. Even wachten, er komen medewerkers langs die je daar meer over kunnen melden en misschien dat die iets kunnen doen? 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @coeman10 , Welkom hier!

We leveren de verbruiksgegevens inderdaad in PDF bestand, zoals @Energieboy ook aangeeft. Wil je dit in excel hebben, zul je dit zelf moeten overzetten/maken. 
Is er een specifieke reden waarom je dit wilt/zoekt? Wellicht kunnen we samen een manier vinden waarmee je alsnog geholpen bent. 

Ik geef overigens het het verzoek door om hier iets mee te gaan doen. Wie weet kunnen we het dan in de toekomst wel aanbieden! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic