Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,008Oplossingen
  • 1,345Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Abonnement duurder geworden Alleen-lezen Opgelost

Het viel mij op dat mijn abonnement duurder is geworden sinds afgelopen september. Ik wil graag weten waar dit vandaan komt. Het is maar 12 cent duurder maar het is wel raar aangezien ik een contract ...

Moet ik nu al verlengen? Alleen-lezen Opgelost

Mijn abonnement verloopt op 31 jan. Moet ik al verlengen of loopt het huidige gewoon door?. Ik wil eigenlijk nog even wachten op de s10.

nfmaas door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Al 3 maanden problemen met Vodafone & Ziggo en GEEN oplossing Alleen-lezen Onopgelost

Ik en mijn man hebben al jaren Ziggo. Hadden dit gecombineerd met Vodafone, 5€ korting en dubbele data elke maand. Afgelopen november hebben wij het ziggo abonnement verlengd, mijn dubbele combi voord...

Natalie86 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

waarom zo'n vroege afschrijving? Alleen-lezen Onopgelost

goede middag ik zag dat nu al mijn rekening van mijn mobiel afgeschreven was, beetje erg vroeg.normaal 28 of 30 ste van de maand.ik wil dit zo houden omdat mijn salaris rond die tijd komt.ik hoor het ...

heyhallo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Mijn schoonvader is 5 januari j.l. overleden. Had hij nog een abonnement bij jullie?Klantnummer: *privégegevens verwijderd door Moderator*Het stond op naam van:Montage en grondverzetbedrijf Neehoff

Monica79 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beloofde Black Friday korting niet ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Mijn zoon is op 22 november 2018 (tijdens Black friday deals) overgestapt naar Vodafone. Hij heeft daar een sim only red super afgesloten. Incl dubbele data (agv ziggo) 5€ korting (agv ziggo) en 4€ ko...

Wimpiev door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

account verwijderen hoe? Alleen-lezen Opgelost

Hoe verwijder ij mijn account

wegwezen door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Facturering Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil in een spel een betaling doen via mij telefoonrekening. Dit werkt niet. Mijn apparaat zou niet geschikt zijn voor de service

GertjanM door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oude rekening Alleen-lezen Opgelost

Kan ik een oude rekening opvragen van 2013/2014?

Databundel delen bij alle abonnementen. Alleen-lezen Opgelost

Waarom is het bij Vodafone alleen mogelijk om data binnen het gezin te delen met het dure Red together abonnement? Bij KPN kan dit al met een abonnement van €28 inclusief 20 gb data. Bij Vodafone kost...

Erice54 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Eerlijk te zijn kan hij dit zo niet stekken naar een andere klant. Beetje lullig, al zeg ik het zelf. Wat vinden jullie?TopicGeplaatst doo...

Energieboy door Super Expert
  • 9812 Topics
  • 3088 Oplossingen
  • 2209 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Ik zal deze meneer verder negeren, beetje een vervelende man. Ben geen vriend van hem!! Maar goed, iets anders. Is zijn foto niet een foto...

• 9812 Topics
  • 3088 Oplossingen
  • 2209 Likes

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Sorry, ik kon er niets aan doen om hierop te reageren!Beetje vreemde kerel als ik het eerlijk mag zeggen. Laatst ook al met z'n dating inf...

• 9812 Topics
  • 3088 Oplossingen
  • 2209 Likes

Let op: Fraude e-mails over tegemoetkoming in omloop Alleen-lezen Onopgelost

We hebben verschillende meldingen ontvangen dat er valse e-mails worden gestuurd over een vermeende tegemoetkoming n.a.v. een storing op ons netwerk. Deze e-mails zijn niet van ons afkomstig.We advise...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Wanneer gaat het abonnement in? Alleen-lezen Opgelost

Gaat mijn abonnement gelijk in als ik hem heb besteld of pas als ik de simkaart activeer

Minimum limiet buitenland verlagen Alleen-lezen Opgelost

Waarom is het limiet voor dataverbruik in het buitenland zo absurd hoog, 60,50 euro? Graag het minimum limiet verlagen naar bijvoorbeeld 25 euro.

gast684 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Medewerker en robot zijn als een Siamese tweeling Alleen-lezen Onopgelost

De ervaring en de persoonlijke toon van medewerkers is belangrijk bij het automatiseren van de klantenservice van VodafoneZiggo. "De robot helpt de medewerker om klanten sneller te kunnen helpen, en d...

• 9812 Topics
  • 3088 Oplossingen
  • 2209 Likes

Problemen mobiel internet Alleen-lezen Onopgelost

Momenteel krijgen we meerdere meldingen rond het gebruik van mobiel internet.Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen.Op dit moment stromen de eerste reacties binnen dat alles weer z...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen