Robbingoud

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

abbonoment - sinds overzetten op mijn naam kan ik niet bij mijn gegevens.

Hallo,ik heb al sinds een tijdje mijn abbenoment op mijn eigen naam gezet,sindsdien kan ik niet meer mijn data gebruik en rekeningen zien of wanneer mijn einddatum van mijn contract is. Wat zou ik hier aan kunnen doen? Groet robbin 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Robbingoud 
Het zou kunnen dat je deze weer opnieuw moet aanvragen via My Vodafone. Je kan deze aanvragen via https://www.vodafone.nl/account/registreren/nummer-opgeven

Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen voor je bekijken in het systeem wat er aan de hand is. 

Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is gelukt. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Robbingoud 
Het zou kunnen dat je deze weer opnieuw moet aanvragen via My Vodafone. Je kan deze aanvragen via https://www.vodafone.nl/account/registreren/nummer-opgeven

Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen voor je bekijken in het systeem wat er aan de hand is. 

Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is gelukt. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Robbingoud . Welkom hier!

Voor de duidelijkheid; toen het abonnement nog niet op jouw naam stond (op wiens naam wel?) kon je wel het datagebruik en dergelijke inzien? 
Is het nu zo dat je helemaal niet kunt inloggen op MyVodafone, of lukt inloggen wel maar zie je dan geen gegevens? 

Het kan inderdaad,@Energieboy zegt, zijn dat je een nieuw account moet aanmaken. 

We lezen graag of het wel/niet gelukt is. Dus hopenlijk tot snel! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic