Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
Hallo,ik heb al sinds een tijdje mijn abbenoment op mijn eigen naam gezet,sindsdien kan ik niet meer mijn data gebruik en rekeningen zien of wanneer mijn einddatum van mijn contract is. Wat zou ik hier aan kunnen doen? Groet robbin
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Robbingoud
Het zou kunnen dat je deze weer opnieuw moet aanvragen via My Vodafone. Je kan deze aanvragen via https://www.vodafone.nl/account/registreren/nummer-opgeven
Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen voor je bekijken in het systeem wat er aan de hand is.
Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is gelukt.
Hoi @Robbingoud
Het zou kunnen dat je deze weer opnieuw moet aanvragen via My Vodafone. Je kan deze aanvragen via https://www.vodafone.nl/account/registreren/nummer-opgeven
Mocht dit niet lukken, neem dan contact op met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen voor je bekijken in het systeem wat er aan de hand is.
Laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is gelukt.
Hey @Robbingoud . Welkom hier!
Voor de duidelijkheid; toen het abonnement nog niet op jouw naam stond (op wiens naam wel?) kon je wel het datagebruik en dergelijke inzien?
Is het nu zo dat je helemaal niet kunt inloggen op MyVodafone, of lukt inloggen wel maar zie je dan geen gegevens?
Het kan inderdaad,@Energieboy zegt, zijn dat je een nieuw account moet aanmaken.
We lezen graag of het wel/niet gelukt is. Dus hopenlijk tot snel!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...