J.klomp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

belbundel bijkopen

Mijn belminuten waren op en ik heb gekeken bij de bundels en daar stond een bundel dat je binnen de EU 100 minuten kon bijkopen. Deze dus gekocht en gaan bellen. Nederland ligt toch ook binnen de EU?? Maar tot mijn schrik zag in dat ik ineens hoge belkosten kreeg en de 100 minuten niet aangesproken werden. Hoe zit dit nu? Ik wil toch graag die 100 belminuten en geen rekening.  Misschien heeft iemand hier een antwoord op?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @J.klomp 
Belminuten voor in de EU is niet geldig voor Nederland. Het is bij Vodafone niet mogelijk om belminuten bij te kopen als je geen onbeperkt bellen hebt. 

Eigenlijk staat dit ook zo op de site:
Bel je veel vanuit Nederland naar andere landen binnen de EU? Met deze bundel bel je tegen een voordelig tarief maandelijks 100 minuten naar nummers binnen de EU

Maar goed, deze vergissing maak je maar 1x ?
Je kan wachten op een medewerker van Vodafone en misschien dat die je kan helpen. Deze komen hier langs op de community en dan kunnen ze je wellicht helpen. Of anders contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via een chat. Als je zelf contact op wil nemen dan zou ik kiezen voor een chat. 

Ik heb vernomen dat wel meer mensen hierin een vergissing hebben gemaakt. Denk dat het wel goed komt, maar dat verneem je wel van Vodafone zelf

Succes en #BlijfThuis

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @J.klomp 
Belminuten voor in de EU is niet geldig voor Nederland. Het is bij Vodafone niet mogelijk om belminuten bij te kopen als je geen onbeperkt bellen hebt. 

Eigenlijk staat dit ook zo op de site:
Bel je veel vanuit Nederland naar andere landen binnen de EU? Met deze bundel bel je tegen een voordelig tarief maandelijks 100 minuten naar nummers binnen de EU

Maar goed, deze vergissing maak je maar 1x ?
Je kan wachten op een medewerker van Vodafone en misschien dat die je kan helpen. Deze komen hier langs op de community en dan kunnen ze je wellicht helpen. Of anders contact opnemen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via een chat. Als je zelf contact op wil nemen dan zou ik kiezen voor een chat. 

Ik heb vernomen dat wel meer mensen hierin een vergissing hebben gemaakt. Denk dat het wel goed komt, maar dat verneem je wel van Vodafone zelf

Succes en #BlijfThuis

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @J.klomp,

Het klopt wat @Energieboy aangeeft. Deze bundel is voor te bellen van Nederland naar buitenlandse nummers van de EU.
Kun je mij een privebericht sturen met daarin je naam, adres, mobiel nummer, geboortedatum, de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer?
Een privebericht stuur je door op mijn naam te klikken en dan op stuur bericht te klikken.

Ik kijk graag voor je na of ik hierin iets kan beteken. 

 

Groet,
Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb nog geen gegevens ontvangen @J.klomp. Mocht er geen reactie komen, dan zal ik het topic sluiten.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

topic gesloten

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic