Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,409Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Puk code Alleen-lezen Opgelost

Hoe kom ik achter wat mijn puk code is...mijn kaart is nu geblokkeerd...

Melda door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

emailadres veranderen in My Vodafone Alleen-lezen Opgelost

ik heb mij ooit aangemeld bij de vodafone app maar weet de gegevens niet meer, kan ook niet het wachtwoord resetten aangezien ik een nieuw emailadres heb

Puk code Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik wil graag mijn puk code ontvangen, maar kan niet bij my Vodafone ivm werkzaamheden en jullie zijn niet telefonisch bereikbaar. Ik hoor het graag. Mvg, David

Nieuwe bestelling: korting + contractnaam Alleen-lezen Opgelost

Waarom staat de maandelijkse factuurkorting (3 euro) en maandelijkse ziggokorting (5 euro) niet vermeld op mijn contract? Nu lijkt het net alsof 8 euro extra per maand betaal. Hoe wordt dit verwerkt? ...

Verandering naam op zakelijkeijke rekening Alleen-lezen Opgelost

Wij hebben een zakelijke rekening met meerdere nummers hierop. Nu zijn er onlangs namen van nummers veranderd. Hoe kan ik deze aanpassen zodat ze op de factuur juist benoemd staan?

Lankveld door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

o6 nummer toevoegen aan ziggo/vodafone account Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een ziggo/ vodafone accountIk wil nog een 06 nummer erbij zetten wat zakelijk is dus wel zo makkelijk

Dragon door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung s8 laadt niet meer op Alleen-lezen Onopgelost

Mijn Samsung S8 ging van zelf aan en uit en laadt nu niet meer op !Probeert hem te resetten maar mijn samsung reageert niet?!

sonne door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Reparatie niet correct uitgevoerd Alleen-lezen Opgelost

Beste,Mijn telefoon is bij jullie geweest ter reparatie. Nu is deze gisteravond terug gebracht maar hij functioneert nog steeds niet. Hoe kunnen we dit oplossen? Ik heb voor mijn werk mijn telefoon no...

Rox door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Foto’s overzetten van Telefoon naar Laptop Alleen-lezen Opgelost

Hoi,Ik heb een Iphone 5. Ik wil graag mijn foto’s van mijn mobiel op mijn laptop krijgen. Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen? Heb al meerdere dingen geprobeerd maar het wil me niet lukken. Groe...

Prepaid Dag Internet Bundel ? Alleen-lezen Opgelost

De afgelopen maanden kon je met Prepaid een dag internet bundel nemen, 2 euro per dag voor max 10GB, is dat nu niet meer mogelijk?Zou wel jammer zijn, want het is best een handige optie voor prepaid, ...

John500 door Liefhebber
  • 56 Topics
  • 10 Oplossingen
  • 10 Likes

gemiste saldo prepaid kaart Alleen-lezen Opgelost

ik heb zojuist mijn vodafone prepaid met saldo over laten zetten naar een andere provider het nummer is overgezet echter mijn saldo is kwijt ben ik niet blij mee was ook niets over meegedeeld op de we...

patwil door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Playstore aankoop betalen met Vodafone Alleen-lezen Opgelost

Op mijn Android tablet wil ik de YouTube premium app installeren en betalen met Vodafone. De optie om met Vodafone te betalen staat er niet meer bij?En aantal weken geleden heb ik deze app op mijn tel...

poowoo door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Blokkade Alleen-lezen Onopgelost

Meer mensen last van een blokkade die schijnbaar niet op te lossen valt

LiekieV68 door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Internet doet het niet Alleen-lezen Opgelost

Wel op 4g. Niet thuis terwijl andere mobiele telefoons het wel doen. Opnieuw opgestart weer niets. Geeft wel aan dat hij op wifi thuis zit met een uitroepteken erachter

Mic door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

5gb extra cadeau vanwege verlengen Alleen-lezen Opgelost

Heb 10 december een smsje ontvangen dat ik 5gb extra data zou krijgen binnen 5 werkdagen En tot op heden nooit ontvangen 8

MissGold door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Koppeling Bluetooth Samsung A6 Hyaundai IX20 Alleen-lezen Opgelost

Sinds enige weken heb ik een Samsung Galaxy A6. Na enige pogingen en bezoeken aan de winkel is het koppelen gelukt. Bij de telefoon komen gewoon de gesprekken binnen via het radio kanaal, maar het gek...

Gerrit1 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Bellen via Wifi Alleen-lezen Opgelost

Ik heb bellen via Wifi ingeschakeld. Maar het werkt niet. Volgens Vodafone zou het kunnen liggen aan het modem. Dat is nu vervangen (experia box) en het modem heeft de recente update. Internet via Wif...

EdwinJag door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Verlenging abonnement Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik heb onlangs mijn abonnement verlengd met een nieuw toestel. Ik had een kortingscode van € 120 voor het toestel. De kortingscode werd geaccepteerd, maar niet verwerkt. Ik heb 2x chat contact g...

Yessica door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Abonnement wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Vanwege het werk zit ik 1 jaar op Curaçao waar de tarieven ontzettend hoog zijn. Ik zou graag online mijn abonnement willen wijzigen omdat bellen erg duur is. Is dit mogelijk?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen