M.vredenburg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

data delen

Ik heb zins vandaag red together abonnement.

Om data tekunnen delen.

Maar hoe moet ik dit nu activeren ?

En. gene met wie ik wil delen heeft een KPN sim only.

Is dat dan wel mogelijk ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @M.vredenburg 
Wat mooi dat je nu een Red Together abonnement hebt. Deze data kan je alleen delen met iemand die een Vodafone Red Together Extra abonnement heeft en op dezelfde klantnummer staat als die van je Vodafone Red Together abonnement (die je nu hebt). 

Je kan dus niet delen met iemand die KPN heeft. De persoon die bij KPN zit kan natuurlijk wel overstappen naar Vodafone Red Together Extra abonnement

Meer informatie kan je vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/together/

Als de persoon over wil stappen, dan moet je wel de Red Together extra aanvragen op je eigen klantnummer (de Red Together)! Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @M.vredenburg 
Wat mooi dat je nu een Red Together abonnement hebt. Deze data kan je alleen delen met iemand die een Vodafone Red Together Extra abonnement heeft en op dezelfde klantnummer staat als die van je Vodafone Red Together abonnement (die je nu hebt). 

Je kan dus niet delen met iemand die KPN heeft. De persoon die bij KPN zit kan natuurlijk wel overstappen naar Vodafone Red Together Extra abonnement

Meer informatie kan je vinden op deze pagina:
https://www.vodafone.nl/together/

Als de persoon over wil stappen, dan moet je wel de Red Together extra aanvragen op je eigen klantnummer (de Red Together)! Als je nog vragen hebt dan hoor ik het wel. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @M.vredenburg . Welkom hier!

Bij Red Together deel je inderdaad je data binnen het Red Together abonnement, zoals @Energieboy ook aangeeft. Ik ben bang dat je het dus een beetje verkeerd begrepen hebt. 

Lukt het nu wel allemaal, binnen het abonnement? Heb je nog vragen voor ons? 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic