Louwra71

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

overstappen met nummerbehoud

Ik heb een aantal dagen geleden een Vodafone kaartje gekocht en wou overstappen naar Vodafone van KPN dat is gelukt heb een sms ontvangen dat het was gelukt maar kan niet bellen of sms of belletje ontvangen dus ik dacht ik maak een Vodafone account aan en ik registreer me met mijn oude nummer en daar krijg ik ook t sms op dat voor de app dus account aangemaakt wou ik inloggen via de app wil dat ook niet. Zou iemand mij willen helpen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Louwra71 

 

Ik kijk graag met je mee naar het overstappen en het aanmaken van een account. 
Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, je mobiele nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Daarnaast ontvang ik ook graag je e-mailadres voor het account.
Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en dan op stuur bericht. Ik hoor graag van je. Start daarnaast ook eens het toestel opnieuw op.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11839Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Louwra71 
Daar kan alleen iemand van Vodafone je mee helpen. Dit is een klanten helpen klanten Community en ik kan je daar niet mee helpen. 

Even wachten en dan komt er iemand van Vodafone en die kijkt met je mee. Heb je overigens je toestel al een X uitgezet en weer aan? Dit wil soms ook wel eens helpen om dan weer online te zijn op het Vodafone netwerk (zeker de eerste keer). 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Louwra71 

 

Ik kijk graag met je mee naar het overstappen en het aanmaken van een account. 
Kun je mij een privébericht sturen met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, je mobiele nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Daarnaast ontvang ik ook graag je e-mailadres voor het account.
Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken en dan op stuur bericht. Ik hoor graag van je. Start daarnaast ook eens het toestel opnieuw op.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb nog geen gegevens mogen ontvangen @Louwra71. Mocht er geen reactie komen, dan wordt het topic binnenkort gesloten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic