Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 995Oplossingen
  • 1,326Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

vraag over prepaid blackberry internet Alleen-lezen Onopgelost

goeie dag, ik heb vandaag een sim-kaart gekocht voor mijn blackberry.zo dat ik kan pingen ,e-mailen etcmaar tot op heden kan ik dat op dit moment nog steeds nietik moest me aan melden op mobileemail.v...

micha22 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement + toestel vraag Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik ben sinds 7 maanden een abonnement. Het abonnement is super, alleen het toestel niet. Nou is mijn vraag; kan ik via internet een toestel bestellen (Pre-paid met sim), en hierin mijn sim kaar...

Stealthal door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Hi,ik heb nog maar 2 weken een abonnement van 2 jaar, maar ik wil eigenlijk graag een nieuwe mobiel met een abonnement kopen bij vodafone.is het nog mogelijk om het abonnement op te zeggen en dat ik d...

saar12 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Blox Werkt niet! Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik had vandaag 20 euro opgewardeerd voor blackberry blox, vorig maand werkte het nog en toen ik vandaag ging opwardeeren kwam iets genaamd spoed tegoed dus ging 3,20 beltegoed der van af, ik zi...

Kbhr door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel via wifi internet, maar zonder wifi niet Alleen-lezen Onopgelost

Hooi, ik heb een losse blackberry, en maak gebruik van de blackberry prepaid blox.. En geen problemen mee gehad, tot vandaag..Ik kan alles via wifi nog wel doen, bijvoorbeeld pingen, whatsapp, twitter...

bundel: 'Internet op Reis Europe' vraag Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Bel+Sms+Web abo van Vodafone,Voordat ik Internet op Reis Europe bundel had aangeschaft had ik een standaard Internet limiet van 1GBdaarvan had ik verbruikt voordat ik de bundel Internet op ...

Xnetz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

registreren Alleen-lezen Onopgelost

het lukt me niet te registreren voor my vodafone.wat kan ik hier aan doen?

thea43 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Htc Sensation: geen wifi Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds kort de htc sensation, maar ik kan me niet aanmelden op mijn internet thuis. Volgens de instellingen ben ik verbonden met draadloos internet, maar als ik dan een site wil bezoeken staat e...

Melissa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

datalimiet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, weet iemand of er een app is die je dataverbruik bijhoud en die je zo kan instellen dat hij een seintje geeft als je datalimiet bijna/of bereikt is

sharosyl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blackberry ping Alleen-lezen Onopgelost

hallo vodafone crew, Ik heb een blackberry curve 8520, ik heb deze al vrij lang. ik heb eerst blackberry prepaid gehad waarmee ik gewoon kon pinge, alles.Ik ben nu op abbonement overgestapt en kan wel...

tom043 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Whatsapp, ping, twitter, internetbrowser werkt niet meer. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds een aantal maanden de BlackBerry Curve 8520. Nooit problemen mee gehad, prima telefoon.Maar gistermiddag rond 4 uur deed twitter het opeens niet meer, nadat ik 's avonds terug kwam...

Cabeza door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Fouten op internetsite met betrekking tot prijzen Alleen-lezen Onopgelost

Al meerdere malen heb ik meegemaakt dat Vodafone haar producten verkeerd prijst. Vaak staat er dat het product €0,- is. Meestal is het wel duidelijk dat dit om een fout gaat, maar in het geval van Blo...

BlackBerry Bel + SMS met BB internet in iPhone Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond ik had een vraagje, Is het mogelijk om een BlackBerry Bel + SMS met BlackBerry internet te gebruiken in een sim-lock vrije iPhone 4. Alvast hartelijk bedankt!

Lennard door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Account synchroniseren ten koste van Mb? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds deze week een Samsung Galaxy S Plus. Ik heb mijn accounts gesynchroniseerd (Facebook, G-mail, Hyves, enz.) en krijg dus een melding bij nieuwe berichten. Nou is mijn vraag, hoe mij...

verw2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vraag over afronding van Internet Basis Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben van plan om een smartphone te kopen en hierbij Blox te gaan gebruiken op mijn prepaid account.Nu zit ik met een vraag over de Basis Blox Internet, wat ik al aan een paar medewerkers van ...

zinloos1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

mms Alleen-lezen Onopgelost

hoi ik heb een vraagje ik heb de sony vivaz pro en heb deze week mijn internet laten stopzetten omdat ik ivm pingen steeds op internet kwam als ik buiten mijn wifi netwerk kwam maar nu kan ik ook geen...

lilian door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

van samsung wave internet naar iphone internet Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik heb nu een samsung wave waar ik geen android op heb. ik heb dus besloten een iphone te kopen, maar mijn abbonnement loopt nog. mijn vraag was of ik mijn abbonnement over moet zetten naar iph...

htc chacha werkt niet op bluetooth carkit Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de htc cha cha maar nou wil hij niet op de bluetooth carkit van volkswagen model pairing adapter uhv part #3c0051435psa..Kan iemand mij vertellen wat ik moet doen om dit wel te laten gebeuren.....

htcchacha door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone smart 858 Alleen-lezen Onopgelost

Zit er wi-fi op de vodafone smart 858? Zo ja ondersteund hij beveilegingstype WPA2-PSK?

Geen Internet verbinding Galaxy SII Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone Forum, Ik heb pas ( twee weken geleden) een Galaxy SII gekocht met Bel+SMS+Web Smart. Bellen en sms'en werkt prima, maar het is me nog niet gelukt op het internet te geraken. Thuis kan ...

Koenwy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen