isabelleur

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

vreemde piep tijdens het bellen. (iphone 4)

beste vodafone,
 
ik hoor sinds vandaag ineens tijdens het bellen een schelle piep. Deze is ook te horen bij de andere persoon en dit maakt het verstaan van elkaar onmogelijk. Deze piep komt voor bij iedereen die ik bel en iedereen die mij belt, maar dit is dan ook alleen als ze met mij bellen. Het ligt dus duidelijk aan mijn iphone.
Er is niks mee gebeurd waardoor ik denk dat dit zou kunnen komen. Er zit wel een barst in mijn scherm maar deze zit er al ongeveer een half jaar en ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad, het lijkt me dan ook niet dat dit komt door de barst in mijn scherm.
Ik heb mijn iphone al een keer eerder laten repareren bij vodafone omdat deze toen ook al kapot was. Ik heb GEEN verzekering en heb de iphone pas ongeveer een jaar. 
 
Weten jullie mischien hoe die piep in de gesprekken komt en hoe ik dit kan op (laten) lossen? Moet ik hier dan ook voor betalen?
 
Hopelijk kunnen jullie me helpen. 
Vriendelijke groet
Isabel Leur
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
isabelleur schreef:
Ik heb alles al geprobeerd, opnieuw opstarten, updaten. Er gebeurd niks. Hij blijft enorm brommen en piepen.

Hoi isabelleur,

Ik adviseer je eens met het toestel naar de Vodafone winkel te gaan. Mijn collega's zullen dan naar het toestel kijken en bepalen of deze defect is en ter reparatie aangeboden kan worden. Ik kan vanuit het forum helaas weinig voor je betekenen 😞

Bekijk in context

21 Reacties 21
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Deze piep, is deze in het hele telefoongesprek of alleen maar om de minuut?
isabelleur
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
in het hele telefoon gesprek.
isabelleur
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
volges mij ligt het aan de microfoon van mijn iphone. Ik had namelijk vandaag de dictafoon nodig en ook hierin hoorde ik enorm veel geruis, (wat de personen die mij belde ook van zeiden dat dit aanwezig was).
 
nogmaals, hoe kan dit komen en wat si er aan te doen?
 
vriendelijke groet
isabel leur
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
isabelleur schreef:
volges mij ligt het aan de microfoon van mijn iphone. Ik had namelijk vandaag de dictafoon nodig en ook hierin hoorde ik enorm veel geruis, (wat de personen die mij belde ook van zeiden dat dit aanwezig was).

nogmaals, hoe kan dit komen en wat si er aan te doen?

vriendelijke groet
isabel leur
Hoi Isabelleur, heb je het toestel eens opnieuw opgestart ? Is het toestel voorzien van de laatste software ?


isabelleur
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb alles al geprobeerd, opnieuw opstarten, updaten. Er gebeurd niks. Hij blijft enorm brommen en piepen.
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
MauriceD

Even een vraag, hoe krijg je die handtekening bij jou?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
isabelleur schreef:
Ik heb alles al geprobeerd, opnieuw opstarten, updaten. Er gebeurd niks. Hij blijft enorm brommen en piepen.

Hoi isabelleur,

Ik adviseer je eens met het toestel naar de Vodafone winkel te gaan. Mijn collega's zullen dan naar het toestel kijken en bepalen of deze defect is en ter reparatie aangeboden kan worden. Ik kan vanuit het forum helaas weinig voor je betekenen 😞

MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey melvintje,

Deze kun je instellen bij je persoonlijke gegevens 🙂 Mijn gegevens en dan klikken op persoonlijke gegevens.


melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ik kan dit niet vinden hoor, ben nog relatief nieuw op het forum
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hey Melvintje,

Dat kun je als volgt doen:

Hoofdpagina -> Rechterkant, onder je naam -> Mijn instellingen -> Persoonlijke informatie -> Handtekening.

Succes!
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ooh dat, ja dat weet ik, maar bedoelde het plaatje onderin MauriceD
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Aha op die manier. Deze afbeelding is alleen beschikbaar voor Moderators.. Sorry!
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ooh dat is wel jammer, vond het namelijk wel een handig iets, kan er geen uitzondering voor mij gemaakt worden hahah
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Melvintje schreef:
Ooh dat is wel jammer, vond het namelijk wel een handig iets, kan er geen uitzondering voor mij gemaakt worden hahah

Heey Melvin, nee helaas kunnen wij geen uitzondering voor je maken. Hoe vind je het hier op het forum ? Ik zie dat je al behoorlijk wat gepost hebt in een korte tijd ?

melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Ja vind het wel gezellig hier, het is nog wat wennen, eindelijk een oplossin gevonden van de tijd dat hij PM/AM was
alleen van de ranks welke je allemaal heb, aangezien ik nu adviseur ben en sommige goede adviseur, dus weet niet welke hoger is
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
melvintje schreef:
Ja vind het wel gezellig hier, het is nog wat wennen, eindelijk een oplossin gevonden van de tijd dat hij PM/AM was
alleen van de ranks welke je allemaal heb, aangezien ik nu adviseur ben en sommige goede adviseur, dus weet niet welke hoger is
Heey Melvin, dat is goed om te horen 🙂 Het beste is om vanuit het oogpunt van de de klant te reageren en met info die ook daadwerkelijk klopt en van toepassing is. Op deze manier zul je ook de Kudo,s krijgen 🙂 die je graag wilt.


melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Oke ik heb er 15 op dit moment, maar wat is hoger goede adviseur of Adviseur
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
melvintje schreef:
Oke ik heb er 15 op dit moment, maar wat is hoger goede adviseur of Adviseur
Ik heb bij een aantal topics iets geschreven waar je aan kunt denken als je reageert naar een klant zodat je van adviseur een goede adviseur wordt 🙂
Misschien is het een optie om deze zin : Als ik je geholpen hebt met een vraag of een probleem, vraag ik u vriendelijk om op het sterretje te drukken onder mijn naam, te verwijderen en mensen zelf de keuze te geven of je ze geholpen hebt 🙂
TumblingDice

Stamgast
  • 97Posts
  • 0Oplossingen
  • 20Likes
Melvintje, goede antwoorden worden altijd beloond 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic