FF mijn verhaal kwijt.
Mijn Iphone 4 is gestolen op 31-10-2012 in Willemstad, Curacao. Ik heb aa.gifte gedaan en direct na terugkomst 11-11-2012 contact gezocht met Vodafone. Er werd mij verteld dat ik met mijn bewijs van aa.gifte in de winkel een nieuwe mocht kopen met een korting van 25%. Ik ging naar de winkel, nadat ik mijn verzekeringsgeld uitgekeerd kreeg, daar werd mij verteld dat dit niet voor apple geld en dat ik alleen binnen 5 dagen na aa.gifte een nieuwe telefoon met 25% korting kon kopen. Dit kon niet, omdat ik toen nog in Curacao zat en dat was mijn ook niet verteld via de mail die ik kreeg van Vodafone. Toen heb ik gebeld naar Vodafone en daar werd mijn gezegd dat ik na 5 december kon terug bellen naar afdeling Loyalty om mijn contract een half jaar van te voren te verlengen. Ik heb op 6 december gebeld met de afdeling Loyalty en toen is mij gezegd dat in ons vorige telefonisch onderhoud is toegezegd dat ik in aanmerking kwam voor een contractverlenging (3x gevraagd of ik zeker een deal had en dat werd 3x beaamd, ook door hun supervisors), maar de deal moest ik wel afronden met degene die mij had doorgestuurd naar afdeling Loyalty. Er werd een mail gestuurd naar degene en ik zou teruggebeld worden door haar. Nu, na 8 dagen nog niet teruggebeld, dus ik ga zelf maar even bellen voor de zekerheid. Wordt mijn gezegd dat het niet mogelijk is om nu 6 maanden voor de einddatum contract te verlengen (4 maanden kan wel). Ze kunnen niets meer terug zien van onze afspraken en weten niet met wie ik gesproken heb, ze geeft me het gevoel dat ik zit te liegen. De volgende keer moet ik alle namen op schrijven met wie ik gebeld heb en onze gesprekken opnemen als bewijs. In dit gesprek verspreekt de telefoniste zich echter en zegt dat ze mail wel kan zien, maar de inhoud niet. Dus ze ziet de ontvanger en de afzender, maar ze kan de afspraken niet zien. Ineens kapt ze het gesprek af met de mededeling dat we er toch niet uitkomen en hangt vervolgens gewoon op. Ik heb daarvoor nog wel gevraagd of de betreffende telefoniste van de afdeling Loyalty met mij contact op kan nemen om dit hele verhaal te bevestigen, maar na mijn laatste telefonisch onderhoud ben ik bang dat het niet gaat gebeuren, daar ik ook geen belletje heb gehad van de de ontvanger van de mail. Raar dat ik nu met 5 mensen van Vodafone contact heb gehad en dat ze allemaal verschillende verhalen hebben en ook raar dat Vodafone geen logboek onderhoud van de gesprekken met de klanten, ook omdat er zoveel werknemers zijn en die ook verschillende tijden aanwezig zijn.
Ik wordt niet echt behandeld als een goede klant, meer als een klein kind die zit liegen over een snoepje die gejat is. Ik hoop dat Vodafone hier wat aan doet, want ze jagen de klanten zo weg en er zijn meerdere opties om te bellen, internetten etc..
Groeten S. Schouten