vodafonedre

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

10 gb blocks en abonnement

Wellicht stomme vraag:

Wanneer ik kan
kiezen voor(dezelfde prijs):

90 minuten en 1000MB
of 140 minuten en
500MB

Kan ik toch beter voor de laatste optie kiezen, en het gratis 10GB
block aanzetten?
Immers over de 10GB ga ik toch niet. Dan heb ik meer aan die
50 extra belminuten voor dezelfde prijs????

Kan ik die 10GB blocks ook aanzetten voor een Iphone regelmatig abonnement? In het overzicht die ik het niet staan, maar bij optional kan ik het wel kiezen? (aanvullende diensten bij verlengen) Kortom, voor welke abonnement kan ik die 10GB gratis aanzetten? (bij verlengen)
 
Eigenlijk is de vermelding van het aantal GB´s-MB´s in je abonnement irrelavent geworden lijkt mij door die 10Gb block
 
 
 
4 Reacties 4
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi vodafonedre,

De 10GB actie geldt alléén voor de abonnementsvormen Bel+Sms+Web Altijd, Bel+Sms+Web Extreem, iPhone Altijd, iPhone Extreem en de Sim Only varianten hiervan. Je kunt wel een Internet Maximaal Pakket activeren, maar dit pakket kost €10,- per maand en verdubbelt je databundel. Bedoel je dat misschien (http://voda.fo/ne/voordeelpakket)? Het is namelijk niet mogelijk om de 10GB bundel kosteloos te activeren.
vodafonedre
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het lukt mij wel...
 
Zie de printscreen:
 
http://imageshack.us/photo/my-images/138/iphonea.png/ 
 
10GB gratis bij een I[hone regelmatig. Of is dit bij het verlengen omdat ik een goede klant ben al meer dan 6 jaar?
 
 
vodafonedre
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bump. Ik kan het nog steeds afsluiten. Is dit akkoord? Of loop ik kans dat wanneer ik het afsluit, de order wordt geannuleerd?
Gaat dus om verlengen bestaand contract
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
vodafonedre schreef:
Bump. Ik kan het nog steeds afsluiten. Is dit akkoord? Of loop ik kans dat wanneer ik het afsluit, de order wordt geannuleerd?
Gaat dus om verlengen bestaand contract
Hoi vodafonedre,

Helaas kan ik je hier op het Forum niet om gegevens vragen dus ik adviseer je om contact op te nemen met de telefonische klantenservice. Mijn collega's helpen je graag verder 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic