RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes

Nieuw: Nokia Lumia 710

Hallo mede forum gebruikers,

Wij mogen met trots de nieuwe Nokia Lumia 710 presenteren. Voor iedereen die met smacht aan het wachten is op dit toestel, presenteren wij een aantal specificaties!

Dit toestel wordt in de eerste week van januari verwacht.

De Nokia Lumia 710 is het goedkopere broertje van de onlangs geïntroduceerde Nokia Lumia 800. De 710 draait op Windows Phone 7.5 Mango, waarmee je altijd perfect op de hoogte blijft van alle updates op Facebook, LinkedIn en Twitter.
Tevens kan je rekenen op Nokia Drive (gratis navigatie-instructies), Internet Explorer 9 (met HTML5-support), Outlook Mobile en Office Mobile (mobiele versies van PowerPoint, Word, Excel en OneNote).
De Lumia 710 heeft een 3,7-inch full-touch ClearBlack-touchscreen.
Het geheugen bedraagt 8GB en is niet uitbreidbaar. Er wordt een camera gebruikt met 5-megapixel (+ LED-flitser en 720p HD-videorecorder). Overige specs zijn oa. WiFi, Bluetooth 2.1, 3G/HSDPA, aGPS en een single-core 1,4GHz-processor.
Leuk aan de Nokia Lumia 710 zijn verder de verwisselbare backcovers: de voorkant van het toestel is uitgevoerd in het wit of zwart, maar voor de backcover kan je kiezen uit zwart, wit, paars, geel of blauw (Niet meegeleverd).

Netwerk: GSM: 850/900/1800/1900
Verbinding: GPRS/EDGE: 900/1800
UMTS: 900/1900/2100
HSPA: 14,4 Mbps down / 5,76 Mbps up
Afmeting: 119(L) x62,2(B) x12,5(D) mm
Gewicht: 125,5 gram
CPU: 1,4 GHz SC MSM8255
Scherm: 3,7” WVGA TFT, 16 Milj. colors
Camera: 5 MegaPixel + LED + AF
Bluetooth: Ja, versie 2.1 + EDR
Geheugen: 8 GB intern, geen microSD kaartslot
Messaging: SMS, MMS, Email, IM
Browser: WAP2.0/xHTML, HTML
WiFi: Ja
DLNA: Neen
HDMI: Neen
GPS: Ja, a-GPS
Kleuren: Black
Batterij: Standard 1300 mAh


3 Reacties 3
vanaanholt

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De Nokia 710 is inderdaad een fantastisch toestel maar wat ik niet begrijp is het feit dat er zo weinnig app's beschikbaar komen! Zelfs Vodafone doet daaraan mee door de Vodafone app alleen op android en ios beschiknaar te stellen en niet op Windows! Een gemiste kans want ik denk dat Windows het helemaal gaat maken in de smartphonewereld.
Ben
cyrix

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Leuk toestel. Ik neem aan dat deze een update krijgen naar windows phone 7.8? Zou inderdaad leuk zijn als Vodafone wat meer aandacht zou gaan besteden aan Windows Phone. Is zeker een heel mooi systeem.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoihoi,

Of en wanneer er een Windows mobile app uitkomt van My Vodafone weet ik helaas niet. Maar jullie kunnen in ieder geval onze mobiele site gebruiken: m.vodafone.nl dat is practisch hetzelfde.

Het aantal apps is afhankelijk van ontwikkelaars die ze moeten uitbrengen. Misschien is het een idee om een verzoek in te dienen bij ontwikkelaars van apps die je graag ook op de Windows Mobile phones wilt zien.

Ik geef jullie feedback in ieder geval door 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic