johnny5

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ontvangst Iphone 4S vodafone

Beste mensen,
 
Ik bel nu sinds 15 oktober met een nieuwe Iphone 4S met het netwerk van Vodafone. Ik heb de Iphone al vanaf 15 september. Ik heb 1 maand gebeld met het netwerk van Tele2 dus KPN. Ik heb sinds ik via Vodafone bel in en om mijn huis erg veel problemen met het ontvangst als ik bel of gebeld wordt. Toen ik met KPN belde met deze Iphone heb ik geen hinder ondervonden. Het is erg lastig, het gebeurt vaak dat de verbinding verbroken wordt. Zelfs bellen met de klantenservice is een uitdaging en frusterend, vooral als na 4 minuten wachten de verbinding wegvalt. 
Op andere plekken heb ik geen verbindingsproblemen.
Hoe kan ik dit oplossen?
Met vriendelijke groet,
John
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
johnny5
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ok doe ik. Bedankt.

Bekijk in context

5 Reacties 5
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Heey Johnny5, dat klinkt niet goed. Ik wil graag een aantal dingen met je doornemen. Heb je het toestel al eens opnieuw opgestart en heb je de mogelijkheid om de simkaart eens in een ander toestel te testen ?
johnny5
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Simkaartwissel al eens gedaan. Dan blijft mijn toestel het slecht doen. Nu zit ik thuis op 2G. Dat gaat beter. Bedankt
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
johnny5 schreef:
Simkaartwissel al eens gedaan. Dan blijft mijn toestel het slecht doen. Nu zit ik thuis op 2G. Dat gaat beter. Bedankt
Heey Johnny5, Goed om te horen dat het met de 2G verbinding wel werkt. Ik adviseer je wel om de 3G ook in de gaten te houden en zo nu en dan eens te proberen. Netwerk problemen zijn altijd van tijdelijke aard 🙂


johnny5
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ok doe ik. Bedankt.
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
johnny5 schreef:
Ok doe ik. Bedankt.
Graag gedaan 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic