Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,130Oplossingen
  • 1,523Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Apps voor je Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Er zijn nog mensen die niet weten wat apps zijn en wat het nou precies inhoudt.Heel simpel gezegd zijn het applicaties die het gebruik van je toestel functioneler, leuker, efficienter maken. De apps d...

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

Instellen Van E-Mail Alleen-lezen Onopgelost

Wil je gebruik maken van E-mail op je mobiel? Dit kan niet zonder de juiste instellingen. In de volgende link kan je via een eenvoudig stappenplan je toestel gebruiksklaar maken: Klik hier voor hulp b...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Apps voor je iPhone Alleen-lezen Onopgelost

Er zijn nog mensen die niet weten wat apps zijn en wat het nou precies inhoudt.Heel simpel gezegd zijn het applicaties die het gebruik van je toestel functioneler, leuker, efficienter maken. De apps d...

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

Android versies Alleen-lezen Onopgelost

Sinds de komst van Google als mobiele OS maker, en het desbetreffende Android, zijn er in de loop van de tijd al behoorlijk wat updates uitgekomen. Vanaf de eerste versie cupcake, tot Ice Cream Sandwi...

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

Blackberry issues Alleen-lezen Onopgelost

Allen, Er zijn op dit moment problemen met de diensten van Blackberry.Dit vertaald zich in geen pingberichten, geen whatsapp, geen internet etc. Dit is bekend, er zijn meerdere providers in meerdere l...

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

Vodafone Onder Ons doet het niet meer! Alleen-lezen Onopgelost

Ik kreeg gister een sms dat Vodafone Onder Ons is beindigd. Ik vond dat al vreemd, want normaal krijg je daar vooraf een sms van. Ik naar de website, inloggen en naar Vodafone Onder Ons, zoals ik alti...

ChrisD door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

PUK code kan niet worden opgevraagd Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanavond mijn pinconden perongeluk 3 keer verkeerd ingetypt. ik kan mijn PUK code nergens meer vinden. Na Google te hebben gebruikt en ik gewoon bij mijn provider terrecht kwam (Vodafone.) Alle...

lyshartje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Internet gebruiken in Iphone 3GS Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik heb sinds 3 maanden een blackberry aangeschaft met een vodafone abbo. Echter de verwachtingen van de blackberry vielen erg tegen. Nu heb ik mijn Iphone 3GS bewaard. Kan ik zonder ex...

HELP! BB 9780 Ping en whatsapp instellen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi! Net een bb 9780 binnen. Wil graag pingen en whatsappen! Heb bb messenger al en ook whatsapp gedownload en een bb ID aangemaakt, ook batterij uit toestel gehaald, maar weet niet hoe ik contactpers...

Jorien door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet-compressed APN. Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag! Op de live-APN wordt gecompressed, hoe kom ik daar omheen als ik niet gecompressed wens te worden? Gegroet. Zo, heel kortaf, maar ik kan er geen langer verhaal van maken 

Krijg geen verbinding met het netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vanaf vandaag is mijn abonnement bij vodafone ingegaan. Ik heb mijn nummer hierbij behouden. Nu is alleen het probleem dat ik helemaal geen verbinding kan krijgen met het netwerk. Ik kan dus he...

Marijkee door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Android device activation Alleen-lezen Onopgelost

Hi, Gezien ik een Android gebruiker ben van het eerste uur, wil ik jullie dit filmpje niet onthouden.Je ziet hier in een tijdspanne de activatie van Androidtoestellen globaal en per continent/land. Nj...

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes

Na update naar IOS 5 kan ik geen e-mail meer versturen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Na de update naar IOS 5 lukt het mij niet meer om e-mail te versturen. ZIjn de instellingen misschien gewijzigd?Ik gebruk authsmtp.vodafone.nl als uitgaande server. Email ontvangen lukt wel (po...

blackliq door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

"Er zit een leuke verrassing in je mailbox" Alleen-lezen Onopgelost

Zo luidde de sms die ik 11-10 binnenkreeg, ik heb enkele dagen geen mail kunnen kijken dus waarschijnlijk is het naar de map ongewenste items gegaan.Iemand een idee hoe ik deze 'verrassing' toch nog k...

rovertoom door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Persoonlijke Hotspot Alleen-lezen Onopgelost

Hoi allemaal, Zojuist heeft Apple iOS 4.3 losgelaten met de nieuwe feature Persoonlijke Hotspot. Echter werkt deze functie bij mij niet. Ik krijg de melding: Configureer Persoonlijke hotspot: Om de pe...

Dave door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Ongevraagde pre-load software van vodafone ScanLife Barcode reader Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Scanlife Barcode reader heeft zich ongevraagd geinstalleerd op mijn HTC Desire S. Uninstallen is onmogelijk want het staat geregistreerd als system app. Nu begrijp ik van de ScanLife website (htt...

JohnvDam door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC Sensation Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Weet iemand misschien wanneer weer de HTC Sensation geleverd word? Gr Sjoke

Sjoke door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

MMS ontvangen maar kan er niks mee Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, Ik heb gister een mms ontvangen maar ik kan deze niet openen. Ik zie in het berichtje staan hoe groot het bestand is en wanneer hij verloopt en de tekst "downloaden". Ik kan hier niet ...

Wifi werkt niet meer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb nu een maand een Galaxy ace en ben daar redelijk tevreden over maar de laatste tijd heb ik problemen met WIFI.WIFI doet het niet meer na een paar dagen goed gewerkt te hebben.Ik heb nu b...

Ghestem door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klachten rondom Blackberry storing Alleen-lezen Onopgelost

Blackberry gebruikers, We kunnen ons heel goed voorstellen dat jullie klachten hebben over de storing van Blackberry van afgelopen week.Helaas kunnen wij mods geen uitspraak doen over wat Vodafone gaa...

Chris door Expert
  • 689 Topics
  • 17 Oplossingen
  • 23 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen