Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,404Oplossingen
  • 25.4KDiscussies
  • 73.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Blackberry blox Alleen-lezen Onopgelost

Hoe word het vanaf 1 november opgelost met de ping gesprekken?

Wel 3G/H logo maar geen internet, GPRS werkt wel Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 1 week heb ik via 3G/HSDPA geen internet meer met mijn telefoon, de telefoon geeft wel netjes aan dat er een verbinding is met 3G/HSDPA maar ik kan geen data ontvangen of versturen.Als ik mijn t...

hoe wijzig ik mijn betaaldatum? Alleen-lezen Onopgelost

Hoi mensen ik heb net voor het eerst een abbonement afgesloten En ik geloof dat het elke 1ste van de maand betaalt moet worden? Weet iemand hoe ik dat kan veranderen Ik hoop dat jullie me kunnen helpe...

jamilla door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet pagina en fb word maar half weergeven, mist een deel van de tekst? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Als ik met mijn bb op internet ga of bijvoorbeeld op fb dan weergeeft mijn bb deze pagina niet goed.Ik zie bijvoorbeeld maar een paar woorden terwijl normaal ik gewoon alles zie...Bijvoorbeeld ...

Meikos door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HTC Desire HD blijft (spontaan) om pincode vragen Alleen-lezen Onopgelost

Ook ik ondervind nog steeds veel problemen met het (spontaan)opnieuw vragen van de pincode.Vooral tijdens mijn vakantie op Ibiza was het een groot drama met dagelijks een keer of 8 de betreffende pinc...

dannymh door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen bevestigings mail gekregen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Ik heb gisteren een Samsung Galaxy Tab met Abo besteld,en die is naar mijn idee perfect binnen gekomen,er stond ook bij na de afronding dat ik een bevestigingsmail binnen zou krijgen,alleen die ...

Leen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Onduidelijkheden over Internet op reis dagbundel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik ben nu in Turkije op vakantie en heb gister (Woensdag) de internet op reis dagbundel geactiveerd voor 2 euro per dag,nu lukte het niet via SMS en kreeg ik een smsje terug dat ik 1200 moest b...

SanderVD door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vraag over prepaid blackberry internet Alleen-lezen Onopgelost

goeie dag, ik heb vandaag een sim-kaart gekocht voor mijn blackberry.zo dat ik kan pingen ,e-mailen etcmaar tot op heden kan ik dat op dit moment nog steeds nietik moest me aan melden op mobileemail.v...

micha22 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Abonnement + toestel vraag Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik ben sinds 7 maanden een abonnement. Het abonnement is super, alleen het toestel niet. Nou is mijn vraag; kan ik via internet een toestel bestellen (Pre-paid met sim), en hierin mijn sim kaar...

Stealthal door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement opzeggen Alleen-lezen Onopgelost

Hi,ik heb nog maar 2 weken een abonnement van 2 jaar, maar ik wil eigenlijk graag een nieuwe mobiel met een abonnement kopen bij vodafone.is het nog mogelijk om het abonnement op te zeggen en dat ik d...

saar12 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Blackberry Blox Werkt niet! Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik had vandaag 20 euro opgewardeerd voor blackberry blox, vorig maand werkte het nog en toen ik vandaag ging opwardeeren kwam iets genaamd spoed tegoed dus ging 3,20 beltegoed der van af, ik zi...

Kbhr door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wel via wifi internet, maar zonder wifi niet Alleen-lezen Onopgelost

Hooi, ik heb een losse blackberry, en maak gebruik van de blackberry prepaid blox.. En geen problemen mee gehad, tot vandaag..Ik kan alles via wifi nog wel doen, bijvoorbeeld pingen, whatsapp, twitter...

bundel: 'Internet op Reis Europe' vraag Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Bel+Sms+Web abo van Vodafone,Voordat ik Internet op Reis Europe bundel had aangeschaft had ik een standaard Internet limiet van 1GBdaarvan had ik verbruikt voordat ik de bundel Internet op ...

Xnetz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

registreren Alleen-lezen Onopgelost

het lukt me niet te registreren voor my vodafone.wat kan ik hier aan doen?

thea43 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Htc Sensation: geen wifi Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sinds kort de htc sensation, maar ik kan me niet aanmelden op mijn internet thuis. Volgens de instellingen ben ik verbonden met draadloos internet, maar als ik dan een site wil bezoeken staat e...

Melissa door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

datalimiet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, weet iemand of er een app is die je dataverbruik bijhoud en die je zo kan instellen dat hij een seintje geeft als je datalimiet bijna/of bereikt is

sharosyl door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blackberry ping Alleen-lezen Onopgelost

hallo vodafone crew, Ik heb een blackberry curve 8520, ik heb deze al vrij lang. ik heb eerst blackberry prepaid gehad waarmee ik gewoon kon pinge, alles.Ik ben nu op abbonement overgestapt en kan wel...

tom043 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen