Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,699Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

storing Alleen-lezen Onopgelost

hallo,we hebben 4 mobiele telefoonaansluitingen al de hele dag kunnen we niet gebeld worden of bellen. Dit is uitermate vervelend ivm noodgevallen. Er wordt ook aangegeven dat er in mijn regio geen st...

Geen antwoord op email (verstuurd op 26 augustus j.l.) Alleen-lezen Onopgelost

Op 26 augustus j.l. heb ik via de mail (contactformulier Vodafone-website) een vraag gesteld. Tot op heden is deze mail nog steeds niet beantwoord. Ik heb meerdere malen contact gezocht met Vodafone, ...

DV88 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Klacht indienen omtrent slecht bereik? Alleen-lezen Onopgelost

Nadat ik uitvoerig heb getest of vodafone goed bereik heeft thuis en op het werk, overgestapt van t-mobile naar vodafone.Uit testen bleek dat ik de volle 4G snelheid haalde!Kort na mijn overstap was m...

rmichon door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abonnement Alleen-lezen Onopgelost

ik heb op 24-9 een nieuw abonnement afgesloten. Volgens de verkoper in de winkel zou dit direct ingaan.Echter is er nu nog steeds niets gewijzigd. In de MyVodafone app staat nog steeds het oude abonne...

Mouser267 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen. Ik heb tot 10 euro opgewaardeerd in prepaid.Nog geen 5 seconden later had ik 9.15Zonder reden ik had geen 3G aanstaan. Nu wil ik weten hoe waarom en graag mijn euro terug.Als ik geforceer...

Tuikjos door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuwe samsung galaxy s6 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb gisteren mijn nieuwe samsung galaxy s6 binnen gekregen.Helaas lukt het niet om mijn abonnement hierop te zetten. Hij blijft compleet off line, ik heb mijn simkaartje erin gedaan. Maar all...

patriciaV door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe simkaart tegoed + nummerbehoud Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, ik heb een paar dagen geleden online een simkaart besteld voor 10 euro en deze heb ik inmiddels ontvangen. Op de website staat dat er 12,50 tegoed op staat (en daarnaast nog 5 euro voo...

Ymkjeanna door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abbonement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik ben een paar keer gebeld door julie voor een abbonement en door een paar dingene wert het elke keer uitgesteld en jullie hebben niet meer terug gebeld zouden julie terug willen bellen naar mi...

Renskok door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Extreem dataverbruik Unified Daemon app Alleen-lezen Opgelost

Hallo allemaal, Deze maand was mijn internet na een paar dagen al volledig opgebruikt. Na wat onderzoek bleek dat dit extreme dataverbruik werd veroorzaakt door de app Unified Daemon (eur). De app hee...

DisabledD door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Dubbel gepakt Alleen-lezen Onopgelost

Hahaha hahaha, Ik word niet boos en ook geen zin om boos te worden maar ik word wel moedeloos.Heb ik de blox "ONLINE ONLY AAN" via 4000 geactiveerd en bevestigd gekregen via SMS. Drie minuten later on...

JHB65 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Datalimiet overschreden Alleen-lezen Onopgelost

Ik ontving vandaag binnen een minuut 2x een sms van Vodafone. De eerste gaf aan dat ik 80% data heb verbruikt en de tweede (dus binnen een minuut) gaf aan dat ik 100% data heb verbruikt. Ik was op dat...

Abbo naar beneden bij stellen, vals voorgelicht Alleen-lezen Onopgelost

Geachte Vodafone medewerkers, Ik heb op 9 augustus 2014 een Red sim only afgesloten a 85 euro per maand, dit omdat dit het enige abbo was met de mogelijkheid de databundel europa wijd te gebruiken. Ik...

TimoC door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

lg g3 valt steeds uit Alleen-lezen Opgelost

Mijn lg van 1 jaar valt steeds onverwachts uit meerdere keren achter elkaar. Weet iemand waar het aan ligt? Accu of simkaart.Ik heb de telefoon al gereser dmv fabrieksinstelling. Niet geholpen. Tijden...

marijke83 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Getting all user data Alleen-lezen Onopgelost

Is it possible to get all dialed/recieved calls and sms for the last year from the prepaid sim card?

Vodafone Smart 4 update naar Android 5.0? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik zou graag willen weten als de Vodafone Smart 4 ooit een keer naar Android 5.0 lollipop wordt geüpdatet.Bvd,Jarno

JarnoS door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Locatie van mobieltje Alleen-lezen Opgelost

Ik ben vandaag mijn mobieltje kwijtgeraakt en ik vraag me af waar het kan zijn. Is het technisch mogelijk om de locatie van een mobieltje achter te halen als het niet verbonden is met het internet maa...

Prepaid tegoed daalt met €1 per dag Alleen-lezen Onopgelost

Beste forummensen, De laatse tijd heb ik een probleem gehad, een vervelend probleem. Mijn prepaid tegoed daalt namelijk met zo'n €1 per dag. Ik heb vastgesteld dat dit niet aan mij ligt: Ik heb gister...

Geldigheid prepaid tegoed Alleen-lezen Opgelost

HalloMijn zoon heeft zijn prepaid opgewaardeerd en nu krijgt hij een sms dat zijn nummer op 18-4 word afgesloten en als hij zijn nummer wil behouden moet hij het beltegoed opwaarderen omdat er niets o...

Getno door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Groot aantal verbruik mb met mifi-router Alleen-lezen Onopgelost

Wij hebben een huisje in Hongarije en gebruiken een mifi router voor toegang tot internet met Vodafone als provider. Aangezien wij maar een paar maanden hier verblijven hebben wij een prepaid sim kaar...

Charlize door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen