Prepaid_beller1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blox, tarief niet juist

Beste Vodafone. Ik heb Blox 60=3 in het verleden aangezet. Nu schijnt deze niet meer te bestaan? Maar daar ben ik nooit over geïnformeerd. Sterker nog in My Vodafone staat ie gewoon nog! Een medewerker van de klantenservice heeft gekeken naar mijn belkosten en me toegezegd dat er gekeken zou worden hoeveel ik credit zou krijgen. Ik krijg nu na een dag of 10 een mail dat er niks vergoed wordt! Dat kan in mijn ogen veel sneller, want er valt niks uit te zoeken. En daar ben ik het natuurlijk niet mee eens. Ik kan helaas niet mijn belkosten gespecificeerd zien, terwijl mijn minuten duurder zijn dan een abonnement. Maar duidelijk is dat ik het idee heb dat er maar "wat gedaan" wordt. Vodafone ik ben ook een klant en wens gewoon serieus genomen te worden. Los dit nu eens netjes op!
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Jeetje Prepaid_beller1
Ik raad je aan om het nogmaals aan te geven bij de klantenservice of via een e-mail (my Vodafone website) dit aan te kaarten zodat mijn collega's ermee aan de slag kunnen. Helaas kan ik vanuit hier niks voor je betekenen omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen en daardoor dus alleen kunnen adviseren. ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost.
Prepaid_beller1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een mail gestuurd, ik hoop dat er nu wel serieus iets aan gedaan wordt. Ben wel zeer teleugesteld in Vodafone.
Prepaid_beller1
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn frustratie wordt almaar groter (scrollen kunnen ze niet bij Vodafone):

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Uw e-mail is niet via onze website verstuurd of het referentienummer ontbreekt in het onderwerp-veld van uw bericht. Wij kunnen uw bericht daarom niet in behandeling nemen.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Prepaid_beller1 heb je inmiddels al iets meer gehoord?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic