Beste Vodafone,
Sinds 7 november word ik dagelijks/meerdere malen per dag gebeld door een 'Privé-nummer'.
Dit is op verschillende tijden, maar altijd gaat de telefoon 3,5x over. Als ik opneem dan wordt binnen enkele seconden de verbinding verbroken.
Mijns insziens lijkt dit daarom op een geautomatiseerd systeem van een 'belcomputer' of iets dergelijks.
Het formulier voor het melden van telefonische overlast kan ik niet invullen doordat het een privé-nummer is en ik geen telefoonnummer kan invullen.
Ook heb ik mijn nummer geregistreerd bij het bel-me-niet register, maar dit heeft geen effect gehad.
Het blokkeren van anonieme nummers via de instellingen van de telefoon is geen optie omdat o.a. mijn werkgever ook via een anoniem nummer belt.
Indien nodig kan ik meerdere data met bijbehorende tijden verschaffen waarop ik gebeld ben, zodat jullie hier actie op kunnen ondernemen.
Hopend op jullie ondersteuning hierin,
met vriendelijke groet,
Chantal Faarts