Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

My Vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

De App blijft hangen bij overzicht facturen en kan niet meer naar begin scherm. App verwijderen en opnieuw opstarten met login gegevens verhelpt het niet. Kan ook niet uitloggen.: erg irritant help!??...

Simkaart verlopen? Alleen-lezen Onopgelost

Al jaren heb ik hetzelfde telefoonnummer, maar sinds mijn (tijdelijke) emigratie naar het buitenland gebruik ik dit nummer alleen nog als ik op vakantie ben in Nederland. Voor whatsapp gebruik ik nog ...

Abonnement omzetten Alleen-lezen Onopgelost

Hoii, Mijn abonnement staat op dit moment nog onder naam en rekening van mijn ouders, alleen wil ik mijn abonnement veranderen en op mijn eigen naam laten zetten (+Ik moet hem nu ook zelf gaan betalen...

Simlockvrij code Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik ben wekelijks bezig gedurende de afgelopen twee maanden de code op te vragen. De telefoon is een jaar of vier oud dus ligt het probleem niet daar aan. Ik kom er gewoon niet zo ver om mijn aa...

contact met crew Alleen-lezen Onopgelost

Op mijn nummer moet tegoed gezet worden op verzoek technische dienst Vodafone! Help!------Beste klant.hierbij mijn werkmail, stuur mij morgen even het prepaid nummer door.Dan kan ik nogmaals kijken ho...

Valse afspraken Alleen-lezen Opgelost

Goedendag.Nu ben ik al lang klant bij jullie en heb ik eigenlijk nog nooit een klacht gehad. Totdat ik een nieuw abonnement uitzocht met een passende Galaxy s6 Over de telefoon heb ik met een medewerk...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen