Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,309Oplossingen
  • 1,798Discussies
  • 83.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

De nieuwe iPhone is er! Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/uu6d4Hello iPhone lovers! Zoals jullie waarschijnlijk al weten heeft Apple de nieuwe iPhone 7 en iPhone 7 Plus aangekondigd. Zoek je meer informatie over de nieuwe iPhones of heb je ...

Kyra door Oud Community Moderator

Fantastic Friday Alleen-lezen Onopgelost

Hoi! Wat gebeurt als ik een fantastic friday data of minutes deal (bijvoorbeeld de 1GB/3€ of 100min/1€ a.s. vrijdag) koop en al een inclusiefpakket (bijvoorbeeld online only BloX) heb?Word de deal toe...

Samsung S7 niet meer op/door Alleen-lezen Onopgelost

sinds vandaag start mijn Samsung S7 niet meer op/door.ik heb al deze optie gedaan Volume omlaag + PowerPower, Volume omlaag, en de Home toets maar op heden gebeurt er niks....weten jullie nog iets?

edbe door Gedreven Liefhebber

Niks doet het? Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar dagen kan ik niet meer bellen,smsen of internetten. Ik heb wel een week geleden een nieuwe simkaart besteld maar die heb ik nog niet geactiveerd sinds ik nog niet thuis ben geweest. Res...

Inzicht verbruik Blox? Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil graag weten hoeveel ik van mijn extra bundels/Blox gebruikt heb (specifiek die van internet). Ik heb twee bundels: eentje voor 50mb extra en eentje voor 500mb extra boven op mijn abonnement. Ec...

Bestelling geannuleerd? Alleen-lezen Onopgelost

20 jaar abonnee. Verlenging geplaatst.... abonnement reeds gewijzigd maar bestelling opeens geannuleerd. Jaja, lekker bezig vodafone. Dus dat jullie een verkeerd factuuradres noteren voor de zoveelste...

galaxy note 4 Alleen-lezen Onopgelost

hoi mijn telefoon gaat niet meer aan hij blijft op begin scherm hangen en gaat dan weer uit dan trilt hij weer net zoals je hem aan zet en gaat dan weer uit graag antwoord hier op

Een aantal vragen! Alleen-lezen Opgelost

Hallootjes, ik ben niet thuis in mobiele telefoons en snap er maar weinig van!Het abonnement/contract op mijn Samsung Galaxy S3 Mini is vorige maand juni afgesloten en nu zou ik het graag willen verle...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen