Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,236Oplossingen
  • 1,675Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

extra mb's niet zichtbaar in myVodafone app Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb net een contract afgesloten met 1000+1000 mb (actie)Nu zie ik in mijn app dat mijn tegoed maar 1000mb is en niet de 2000 die op mijn contract staat.Hoe kan dit en word dit nog aangepast?Mvg

nieuwe abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Sinds een tijdje kan ik mijn abonnement verlengen.Op jullie website staat een aanbieding voor de Samsung galaxy S6 met Red Essential abonnement voor €49,- per maand zonder eenmalige ko...

Bartk1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

een berichtje voor vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Voordat ik een abonnement bij vodafone had ging alles prima met mijn prepaid, nu heb ik 2 maanden geleden een abonnement afgesloten en is dit door toedoen van vodafone moeizaam verlopen.Het begon alle...

rinus1993 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Batterij S4 mini erg snel leeg Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu ruim een jaar een s4 mini. Nooit problemen met de batterij gehad. Nu sinds een aantal weken loopt de batterij erg snel leeg. Bv 's avonds nog opgeladen en 's morgens al leeg terwijl ik er ni...

inky69 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

HELP DRINGEND met vodafone protect Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ongeveer een week geleden begon mijn verbinding raar te doen, vandaag besloot ik dus langs de winkel te gaan omdat ik er klaar mee was dat mijn verbinding weg valt terwijl ik best veel geld beta...

DanielC1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

4G op multisim Vodafone Red Super Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Vandaag geconfronteerd met iets belachelijks, multisim op mijn Vodafone Red abonnement geactiveerd.Wat blijkt, alleen 3G service op de multisim, navraag leert dat 4G niet op de multisim geactivee...

serial door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Sony xperia Z5 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi!Nou mag ik mijn abonnement verlengen en zie ik dat bij veel aanbieders de Z5 al gepreorderd kan worden ook voor n Vodafone verlenging. Heb m aleen helaas bij Vodafone zelf nog niet gezien..en daar...

kiko1 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

contact Alleen-lezen Onopgelost

Probeer gvd de gehele dag de verrekte klantenservice te bereiken!!! Gewoon waardeloos geregeld!!! Klacht bij de consumentenbond ingeleverd. Waardeloze service!!!!

jos2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aanvraag code Friends & Family Alleen-lezen Opgelost

Beste vodafone, ik heb momenteel een zakelijk abonnement bij jullie lopen naar tevredenheid, al ongeveer 6 jaar. Ik heb nog een ander abonnement bij T-mobile lopen, dat ik kan verlengen momenteel. Ik ...

enitrauw door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

online gaming. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb een vodafone red super abonnement.Gekocht als combi zowel als voor mobiel gebruik, en als remote router voor op de rit.Wat mij opvalt is dat vodafone geen degelijke verbinding heeft om d...

Aanmelden My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil me aanmelden op myvodafone voor het betalen van mijn rekening en hij blijft zeggen dat ik mijn e-mailadres moet invulling ipv mijn telefoonnummer. Ik blijf dat doen maar krijg elke keer dezelfd...

Pas op onaangekondigd aanzetten van Blox door Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben in juli en augustus op vakantie geweest. Ik vertrok op 19 juli. Op 14 juli ontving ik een sms dat ik blokx voor alles in één op reis kon aanzetten door "AAN" 4000 te SMS'en. Dit heb ik niet ged...

antimoon door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Honor 7 Alleen-lezen Onopgelost

Waarom verkoopt vodafone de honor telefoons eigenlijk niet?Want ik wil deze eigenlijk aanschaffen maar kan dat niet via vodafone doen.Maar wil toch bij vodafone blijven iemand met antwoorden? alvast b...

Djvilian door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 6s bestellen Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Kunnen jullie mij vertellen wanneer de iPhone 6s te bestellen / pre-orderen is? Daarnaast de vraag of het ook mogelijk is om een verzekering af te sluiten? Alvast bedankt!

espanolo door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

opheldering Alleen-lezen Onopgelost

Geachte vodafone als eerste vindt ik het behoorlijk vervelend dat jullie alleen zo te bereiken zijn via bericht. 24 / 7 crew chat is 24 / 7 niet bereikbaar te druk. Ik denk eerst offline gehaald. Kijk...

jacob105 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

prepaid sim kaart beltegoed komt niet overeen Alleen-lezen Opgelost

Gisteren de nieuwe prepaid sim only 20 kaart binnen gekregen. Er zit echter maar €5.- beltegoed. Iemand enig idee hoe ik aan het resteren bedrag kom. ( €25.- totaal in dit geval). Of is er echt iets f...

Diana80 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone YOU Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik ben vodafone prepaid klant, en ik zag dat je een YOU maandbundel kunt nemen.Omdat ik een vodafone prepaid klant ben, hoefde ik alleen maar een sms te versturen, stond er. Dat heb ik dus gedaa...

Mandi door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bakfiets Alleen-lezen Onopgelost

Opgelost.

Nieuwe nano simkaart besteld geeft telkens geen service aan Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb een nieuwe nano simkaart besteld en die in mijn nieuwe iPhone geplaatst. Nu geeft hij echter de hele tijd geen service aan. Er is inderdaad nog wel een andere simkaart met hetzelfde numme...

Na toestel update slecht tot geen bereik. Alleen-lezen Onopgelost

Hoi hoi, Ik heb sinds de toestel update (Samsung S4) slecht tot geen bereik (er staat dan een nul met een schuine streep in het scherm) Inmiddels heb ik het dekkingsgebied gecontroleerd op storingen/w...

LDDS door Meedenker
  • 16 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen