Maandag 21 november heb ik 4 abonnementen verlengd. 3x Red Super en 1x een small abonnement. Volgens de medewerker zou de verlenging per direct in gaan (zoals ik dat Vodafone gewend ben).
Maandag niets gebeurd. Dinsdag gebeld en ze zouden de bestelling nakijken en bleek niet verwerkt te zijn, dus deze werd dinsdag ingevoerd. Ik kreeg te horen dat het 24-48 uren zou duren dat het verwerkt zou worden.
Woensdag weer gebeld en kreeg te horen dat Vodafone een storing had en dat alle abonnementen handmatig doorgevoerd zouden worden. Het aparte was dat het Small abonnement meteen verlengd was maar de drie Red Super's niet.
Donderdag weer gebeld, kreeg een chagrijnige medewerker aan de lijn die grof mij te kennen gaf dat het 48 uren kon duren. Inmiddels waren we al 96 uren verder en nog steeds niets.
Vrijdag weer gebeld en wederom het zelfde verhaal dat het in de handmatige verwerking zat en dat het 48 uur zou duren. Ik vertelde hem dat ik er geen geloof in had waarop deze medewerker mij op een botte manier te kennen gaf dat ik absoluut geen benul heb van de complexiteit van het systeem van Vodafone en dus geen oordeel kon vellen over de doorlooptijd. Waarop ik deze medewerker netjes te kennen heb gegeven dat het zeer ongepast is om je klant op zo'n denigrerende manier aan te spreken en al helemaal niet als je te maken hebt met iemand die uit de ICT komt en wel complexere informatie systemen heeft medeontworpen en medeontwikkeld.
Hierop bood hij zijn excuses aan.
Maandag 28 november nog steeds geen verlenging, dus ik belde voor de verandering maar weer eens. Hierop werd ik keurig geholpen door de medewerker en hij heeft mijn bestelling wederom ingevoerd met de toezegging dat het per direct in zou gaan. Helaas bleek dit wederom een loze belofte.
Dinsdag 29 november maar weer eens gebeld en mij werd te kennen gegeven dat ze mijn abonnement wederom handmatig gaan verwerken en dat dit 5 tot 10 werkdagen gaat duren. Totaal respectloos van Vodafone en Vodafone onwaardig dit allemaal.
8 Dagen verder en nog steeds niets gerealiseerd.
Dit is te belachelijk voor woorden. Ik ben voornemens om mijn abonnementen allemaal op te zeggen enover te stappen naar een partij die mij als klant wel serieus neemt.