Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,238Oplossingen
  • 1,677Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Vodafone doesn't return money for the online purchase for already 6 months!!! Alleen-lezen Onopgelost

The Vodafone are really scammers! We have returned the phone the next day we purchased it. And every month we call them to ask where is our money return and they promise they do it in 2 weeks and this...

Muna door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ik had vodafone en ziggo, nu alleen nog vodafone Alleen-lezen Opgelost

Ik had vodafone en ziggo, maar door een hele hoop problemen met Ziggo toch overgestapt naar KPN. Stukken beter alleen had ik altijd extra data en korting op mijn rekening van Vodafone. En nu heb ik da...

Na nummerovername niet meer bereikbaar Alleen-lezen Opgelost

Als jarenlange Ziggo klant nu met mijn 2 Telfort mobiele Abbo's overgestapt naar Vodafone. Wat een ramp ! Kreeg keurig op de overnamedatum een SMS dat de overname rond was en ik de SIMkaart moest verw...

Kram door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

ongewenst gebeld worden Alleen-lezen Opgelost

Wij worden veel gebeld door dit nummer terwijl we het nummer geblokkeerd hebben, is daar wat aan te doen?

Ik kan niet gebeld worde Alleen-lezen Opgelost

Hallo,ik kan al bijna 4 weken niet gebeld worden (bellen en internet werken wel). Klanten krijgen bij het draaien van mijm of 3 tonen of dat dit nummer tijdelijk niet bereikbaar is….. ik heb al 2 ande...

Zzp-er door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Dataverbruik Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond geachte lezer,Zojuist krijg ik het bericht dat ik vandaag 5 GB internet heb gebruikt en naar een onbekend nummer in het buitenland heb gebeld. Ik verbruik dagelijks ongeveer 500 MB.Zodra i...

Jorritvt door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Compliment Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Anderhalve week geleden wilde ik een aantal abonnementen omzetten, verlengen en opnieuw afsluiten. Kreeg Ron ******** zakelijk aan te telefoon. Hij heeft me weg wijs gemaakt en alles opge...

Opgelost - Storing bellen en mobiele data op ons 4G netwerk Alleen-lezen Opgelost

Op dit moment kun je problemen ondervinden met het gebruik van mobiele data en bellen op ons 4G netwerk. Schakel in dat geval je toestel even terug naar 3G. Dan kun je in ieder geval internetten en be...

Vodafone Info door Community Developer
  • 316 Topics
  • 27 Oplossingen
  • 218 Likes

Samsung gsm met kantelbare selfie camera Alleen-lezen Opgelost

AFgelopen weekend was ik in Dubai op de luchthaven.Daar zag ik een nieuwe Samsung gsm met een ingebouwde draaibare selfie camera.Weet iemand welk type dat is, want ik kan hem hier in Nederland nergens...

NicoleW door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

kan niks gebruiken Alleen-lezen Onopgelost

Sinds deze ochtend kan ik niet meer op internet of sms'en of bellen, andere kunnen mij ook niet bereiken... Hoe kan dit?

Ziggo belt steeds... Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een vodafone mobiel abonnement, al meer dan 20 jaar. Begonnen met Libertel prepaid, en vanwege het eerste-klas netwerk en goed winkelpersoneel altijd trouw gebleven. Internet en TV heb ik van e...

JJ1234 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Red Together 4G is traag Alleen-lezen Opgelost

Ik heb sinds gister een nieuw abonnement (Red Together). En het werkt voor geen meter…. Op mijn 4G heb ik een down van 0.04 mb/s en een up van 0.03 mb/s.

VFboy420 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

klacht na klacht na klacht na klacht Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag.Wederom hier weer een nieuwe klacht bij mijn lijst voor jullie.Hoeveel klachten moet ik nog sturen om gehoord te worden.Dat vraag ik mijzelf toch wel af nu.Vandaag ben ik in de winkel gewe...

Borris door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Vodafone parental control webfilter blokkeert onze website Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Wanneer een klant Parental Control aan heeft staan op zijn of haar Android device wordt onze website: www.uniform-agri.com geblokkeerd door Vodafone’s webfilter.Tot dusver hebben klanten in Span...

Eerste factuur klopt niet na toezegging. Alleen-lezen Opgelost

Op 21-10-2019 case 9063896 aangemaakt omdat ik de eerste week bij Vodafone telefonisch niet bereikbaar was. Dit probleem is opgelost!Het topic “waar gaat het fout” is dan wel gesloten maar het problee...

JoRaLe72 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

rekening Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen,Op dit moment heb ik een betaling achterstand en zou hier graag iets voor willen afspreken , op dit moment ik namelijk in het ziekenhuis en beschik ik niet over internet bankieren en kan d...

Niet meer gebeld kunnen worden Alleen-lezen Opgelost

Ik kan sinds zaterdag ochtend niet meer gebeld worden. Ik kan zelf nog wel bellen. Ik heb een I-phone 7.Is er een storing bij Vodafone? Kan ik dit zelf oplossen?

Bellen en internetten Alleen-lezen Opgelost

Waarom kan ik met de oneplus 5 niet tegelijk bellen en internetten? Maar ik ben van plan de 7 te kopen heeft die telefoon dat eventuele probleem niet?

Rekening nummer Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een mail ontvangen dat jullie bankrekening nummer is veranderd. Ik wil weten of dit klopt???

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen