Risk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

A50 geeft oververhit aan, ook bij opladen en gaart niet meer aan

A50 geeft oververhit aan (voelt niet warm aan) gaat nu niet meer aan

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Risk ,

Alright, dat klinkt niet goed..

Als ik het goed begrijp is je toestel dus nadat deze erg warm werd oververhit geraakt en is deze uitgeschakeld? Als je het toestel aan de lader zet, zie je dan een batterij indicator tevoorschijn komen? Of wordt het toestel alleen maar warm tijdens het opladen?

Check ook eens even wat er gebeurd als je het toestel met de USB kabel koppelt aan je PC, geeft je PC aan dat deze een apparaat heeft gevonden? Als dat ook niet lukt probeer dan even Soft-reset, klik tegelijk op de aan/uit en de volume omlaag knop. Dit doe je voor circa 10 seconden.

Als ook dit niet geholpen heeft ben ik bang dat mogelijk je moederbord is oververhit en deze dient te worden gerepareerd. Meer informatie over hoe je het toestel ter reparatie kunt aanbieden lees je hier.

Extra tip: check ook eens dit topic op het Samsung forum, wellicht dat het nut heeft.

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Risk ,

Alright, dat klinkt niet goed..

Als ik het goed begrijp is je toestel dus nadat deze erg warm werd oververhit geraakt en is deze uitgeschakeld? Als je het toestel aan de lader zet, zie je dan een batterij indicator tevoorschijn komen? Of wordt het toestel alleen maar warm tijdens het opladen?

Check ook eens even wat er gebeurd als je het toestel met de USB kabel koppelt aan je PC, geeft je PC aan dat deze een apparaat heeft gevonden? Als dat ook niet lukt probeer dan even Soft-reset, klik tegelijk op de aan/uit en de volume omlaag knop. Dit doe je voor circa 10 seconden.

Als ook dit niet geholpen heeft ben ik bang dat mogelijk je moederbord is oververhit en deze dient te worden gerepareerd. Meer informatie over hoe je het toestel ter reparatie kunt aanbieden lees je hier.

Extra tip: check ook eens dit topic op het Samsung forum, wellicht dat het nut heeft.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Risk,

Kan me voorstellen dat dit niet fijn is! Heb je de stappen die @SamsungExpert aangeeft al doorlopen en wat was daar de uitkomst van? 

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Risk ,

Indien we niets meer van je vernemen zal dit topic worden gesloten. Hopelijk is je probleem opgelost!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic