accepteer de ge

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid gebeld worden

Hallo,

Overal lees ik dingen die suggereren dat ik met prepaid niet kan bellen zonder tegoed, maar ik zou wel gebeld moeten kunnen worden.  Echter lukt het mij niet om oproepen te beantwoorden op het nummer waarvan ik onlangs een simkaart heb geïnstalleerd. Nu mijn vraag: moet ik om mijn nummer te activeren een tegoed aanschaffen? en is dat dan eenmalig of moet dat na een jaar weer? Of is het überhaupt gewoon een kwestie van wachten.

Ik heb voor mijn toepassing niet de mogelijkheid nodig om te bellen, alleen om gebeld te worden. Aan een tegoed heb ik dus niks.

Ik hoor graag.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @accepteer de gebruikersnaam 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst even wat extra informatie die je moet weten voor je aan de slag gaat met je prepaid. Je moet dus altijd een tegoed hebben, anders vervalt je nummer na 6 maanden, lees deze info op de website van Vodafone: Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt.

Als het goed is, en je registreert je prepaid simkaart, dan krijg je 5,- euro (als je dat op je kaart hebt staan dat je dit krijgt). Zie deze url:
https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid/prepaid-extra-opties

Dus dan hoef je nu niets te kopen en heb je toch 5,- euro op je kaart. Zorg dan wel dat je binnen 6 maanden iets hebt gedaan wat geld kost!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @accepteer de gebruikersnaam 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst even wat extra informatie die je moet weten voor je aan de slag gaat met je prepaid. Je moet dus altijd een tegoed hebben, anders vervalt je nummer na 6 maanden, lees deze info op de website van Vodafone: Je tegoed en nummer blijven onbeperkt geldig als je het tegoed minimaal 1x in de 6 maanden gebruikt. Pleeg een belletje, stuur een sms'je (naar een betaald nummer) of ga het internet op via ons mobiele netwerk (niet via wifi). Je tegoed opwaarderen kan ook. Je hoeft dus niet 1x per jaar op te waarderen als je nog genoeg tegoed hebt.

Als het goed is, en je registreert je prepaid simkaart, dan krijg je 5,- euro (als je dat op je kaart hebt staan dat je dit krijgt). Zie deze url:
https://www.vodafone.nl/abonnement/prepaid/prepaid-extra-opties

Dus dan hoef je nu niets te kopen en heb je toch 5,- euro op je kaart. Zorg dan wel dat je binnen 6 maanden iets hebt gedaan wat geld kost!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @accepteer de gebruikersnaam 
Super om te lezen dat @Energieboy je al wat informatie heeft gegeven. Kun je inmiddels nu ook gebeld worden? 
Of ervaar je hier nog steeds problemen mee? 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic