Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,240Oplossingen
  • 1,679Discussies
  • 76.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

rekening Alleen-lezen Opgelost

Hallo ik heb per ongeluk naar de verkeerde rekening overgemaakt

maandelijkse kosten in contract zijn hoger dan aangegeven Alleen-lezen Opgelost

Hi, zojuist heb ik een iPhone met abonnement afgesloten bij jullie. Omdat ik ziggo klant ben zou ik korting krijgen en kwam het maandelijks op 52 euro uit, nu krijg ik mijn contract opgestuurd en daar...

Nieuw abonnement, oude MB’s Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een paar weken geleden een nieuw abonnement genomen bij Vodafone. Deze zou vanaf december in gaan. Ik zou 10GB krijgen. Nu had ik bij mijn oude abonnement 6GB. Je raad het al, op MijnVodafone s...

Thijmen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

spam Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg van dit nr +31640077309 Dit sms bericht ING: Uw rekening is in de quarantainezone gezet wegens verdachte inlogpogingen, u kun uw rekening opnieuw activeren via: https://ing.rekening-verificat...

E-sim Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, ik loop nu rond met 2 telefoons, 1 voor privé en 1 voor werk. ik wil hier 1 telefoon van maken dmv e Sim, wanneer komt dat beschikbaar?

P.andeweg door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Dekkingsgraag 4G+ onvoldoende Alleen-lezen Opgelost

ik woon in ××××× en zie dat iedereen in de straat gebruik kan maken van het 4G+ netwerk, behalve ik en de laatste 2 huizen van de straat . Ook in de planning van het komend halfjaar worden wij niet me...

Zonnig888 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid gebeld worden binnenland Alleen-lezen Opgelost

Zijn er kosten aan verbonden wanneer je (prepaid) gebeld wordt binnenland ?

wimmeg door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Opheffen blokkade Alleen-lezen Opgelost

Ik heb abuis De Belastingdienst geblokkeerd. Na het inloggen via DigiD hoor ik wel 'n piepje dat er een sms-je is binnengekomen maar het zes-nummerige getal dat ik moet invullen zie ik niet. Ik kwam d...

Black Friday 2019 Alleen-lezen Onopgelost

YAY! Het is weer Black Friday! Het is weer Black Friday bij Vodafone! Met serieuze kortingen op smartphones en alle Red abonnementen. Ook de zakelijke. Zo krijg je tot 457 euro korting op de Samsung G...

Sharon door Oud Community Moderator
  • 3523 Topics
  • 215 Oplossingen
  • 441 Likes

Cannot Top Up with United States Credit Card Alleen-lezen Opgelost

Hello, Previously, I was always able to top up my prepaid account with my U.S. credit card. However, now I am not able to. The credit card keeps getting charged and showing pending amounts, but I cont...

Nieuwe Prepaid Simkaart aanvragen Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag Ik maak op dit moment nog gebruik van een oude standaard afmeting simkaart voor mijn mobiel. Nu heb ik een nieuwe telefoon gekocht hierin gaar alleen het simkaart formaat nano. Hierdoor ka...

LangeDon door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nieuw contract Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, Ik heb vanmorgen mijn contract verlengt in combinatie met een nieuwe telefoon. Maar nu zag ik dat in het contract niet de korting van ziggo is verwerkt wat ik na mijn weten wel had ingevu...

verlengen Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone, ik mag mijn Abbonement verlengen want ik ben al klant bij jullie. Maar als ik bij my vodafone naar mijn aanbiedingen ga bij verlengen en ik selecteer de telefoon met het Abbonement die...

laraindo door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

sms over bestelling Alleen-lezen Opgelost

Ik krijg elke keer een sms over de Samsung S9 dat die op dit moment niet leverbaar is. Aangezien ik een contract van heb met de Samsung S 10 E heb ik hierover verschillende berichten en telefonisch en...

wimfrijn door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

klacht over betaal sms van 5566 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb voor 36 euro aan betaalde sms berichten ontvangen.nooit beantwoord altijd direct gewist maar wel in rekening gebracht. Medewerker in winkel Bussum zei mij niet te kunnen helpen dan moest ik de ...

Buitenland Alleen-lezen Opgelost

Waarom staat Cuba niet in het landenoverzicht buiten Europa

Riny57 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Maanbundel Alleen-lezen Opgelost

Als de data van een maandbundel binnen een maand verbruikt is kan er dan een andere bundel worden aangeschaft? En is deze bundel dan weer een maand houdbaar vanaf de activeringsdatum? Of blijft de ‘ho...

red Alleen-lezen Opgelost

Is je telefoon automatisch verzekerd als je een Red Essential abonnement hebt? Of moet die deze nog apart afsluiten

Joycebz door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Black friday 2019 Alleen-lezen Onopgelost

Komen er elke dag nieuwe deals en vervallen de deals van vorige dagen? Of komen de deals in 1 keer op de site voor 6 dagen lang ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen