Sharona_18

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Verhuizen - adres wijzigen

Hallo 

 

Ik ben verhuist en dat wou ik graag door geven zo dat mijn ziggo met Vodafone gekoppeld kan worden. 

Gr 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Sharona_18@live.nl 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je melden dat dit een open community is en iedereen nu je mail adres kan zien. Mocht je dit niet willen, laat het even weten en vertel dan ook even wat dan je community naam moet worden, dan kan iemand van Vodafone dit aanpassen.

Verhuisd? Pas dan in My Vodafone snel je adresgegevens aan. Daar kun je ook het rekeningadres veranderen. Even inloggen, kan ook via je My Vodafone app, en daar kan je je adres wijzigen. Zodra je dit bij Vodafone hebt aangepast zal de communicatie tussen Ziggo en Vodafone opnieuw plaatsvinden en dan krijg je weer je korting, extra thema zenders en je dubbele data. Dit kan soms 1 tot 2 weken duren, maar over het algemeen gaat het wel sneller hoor. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Sharona_18@live.nl 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst wil ik je melden dat dit een open community is en iedereen nu je mail adres kan zien. Mocht je dit niet willen, laat het even weten en vertel dan ook even wat dan je community naam moet worden, dan kan iemand van Vodafone dit aanpassen.

Verhuisd? Pas dan in My Vodafone snel je adresgegevens aan. Daar kun je ook het rekeningadres veranderen. Even inloggen, kan ook via je My Vodafone app, en daar kan je je adres wijzigen. Zodra je dit bij Vodafone hebt aangepast zal de communicatie tussen Ziggo en Vodafone opnieuw plaatsvinden en dan krijg je weer je korting, extra thema zenders en je dubbele data. Dit kan soms 1 tot 2 weken duren, maar over het algemeen gaat het wel sneller hoor. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2861Posts
  • 826Oplossingen
  • 1006Likes

Hoi @Sharona_18@live.nl 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Allereerst nog gefeliciteerd met je nieuwe woning! Hopelijk ga je hier veel woonplezier beleven. Zoals @Energieboy al aangeeft kun je gemakkelijk in My Vodafone het adres wijzigen. De koppeling tussen Vodafone en Ziggo voor de Gratis Extra's gebeurt daarna automatisch. Is het gelukt om je adres te wijzigen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic