I.vanderslikke
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen simkaart ontvangen

Hoi,

ik heb een nieuwe telefoon van jullie en vanaf vandaag gaat mijn abonnement in, alleen heb in geen simkaart ontvangen. Wat nu?

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9173Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1993Likes

Hoi @I.vanderslikke 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je ook geen eSIM ontvangen?
Dat is ook een rood kaartje (envelopje) met daarop eSIM

Of had je al een abonnement bij Vodafone? 
Dan kan je gewoon je oude simkaart in je nieuwe telefoon stoppen!

Mocht dit niet zo zijn dan kan je het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of langs een Vodafone winkel gaan. Die kunnen dat voor je regelen!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9173Reacties
  • 2924Oplossingen
  • 1993Likes

Hoi @I.vanderslikke 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heb je ook geen eSIM ontvangen?
Dat is ook een rood kaartje (envelopje) met daarop eSIM

Of had je al een abonnement bij Vodafone? 
Dan kan je gewoon je oude simkaart in je nieuwe telefoon stoppen!

Mocht dit niet zo zijn dan kan je het best even contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of langs een Vodafone winkel gaan. Die kunnen dat voor je regelen!

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 677Reacties
  • 176Oplossingen
  • 333Likes

Goedemorgen @I.vanderslikke 
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat leuk dat je bij ons een nieuw abonnement hebt afgesloten met een nieuw toestel. Af en toe moet je jezelf even verwennen met een nieuwe gadget! Ik zie dat @Energieboy je al van nuttige informatie heeft voorzien. Is alles inmiddels geregeld of heb je nog contact gezocht met één van mijn collega's hierover? Mocht je nog vragen hebben, dan neem ik graag een kijkje achter de schermen. Vul hiervoor jouw Community profiel aan met alle persoonlijke gegevens. Ik weet nu namelijk, op de gebruikersnaam na, niet wie je bent. 

Uitgelicht topic