😄 Beste Vodafone medewerkers,
Ben inmiddels verscheidene jaren aan/af klant geweest van vodafone, prepaid en tegelijkertijd met een abbonement.
Nooit te klagen gehad met het bereik waardoor ik altijd bij vodafone
terug ben blijven komen.
Momenteel zit ik met het volgende issue en hoop ik dat jullie wat voor mij kunnen betekenen omdat ik zo een beetje van het kastje naar de muur ben gestuurd en niet langer heen en weer wil blijven bellen, wordt er langzamerhand gek van.:8
Ik had in augustus 2012 een telefoon abbonement (Red Super) afgesloten met een galaxy S3 als bijbehorend toestel, en een aanvullende top garant verzekering cat. 3.
In het begin ging het fout met het koppelen van een toestel verzekering aan mijn abbonement doordat de persoon in de winkel iets was vergeten, mijn handtekening en het afronden van de implementatie volgens mij, achteraf keurig opgelost, toestel verzekerd!;)
Het toestel is een paar weken geleden stuk gegaan door een ongeluk met de scooter, onderuit gegaan, samsung galaxy s3 dus stuk, scherm gebarsten, waterschade (toestel heeft echt hard gevlogen door plassen over asfalt heen), valschade, gelukkig was ik dus verzekerd! :@
Hierop heb ik de dag erna gelijk via Ace/Marsh een claim nummer aangevraagd , toestel deed het daarna nog 2 weken en heb ik gelukkig een back up kunnen maken van mijn foto's, contacten, etc.
Ik heb het toestel inclusief batterij (deze moest expliciet meegegeven worden) laten ophalen door dynafix om te kijken of het gerepareerd kon worden, medewerkster was vergeten mijn claimnummer te koppelen aan mijn reparatie, gelukkig dubbelcheck gedaan de volgende dag en is het alsnog gekoppeld anders had ik een leuke rekening gehad
😉Het toestel was dusdanig beschadigd dat er niks te repareren viel. Hierop kreeg ik te horen en te zien dat ik een refurbished toestel terug zou krijgen, nu komt dus mijn issue en hekelpunt..:(
Ik heb bij vodafone een Red super abonnement lopen tot augustus 2014, ik heb de optie om op het 4G netwerk van vodafone te kunnen zitten, maar de galaxy s3 versie die ik had ondersteunde dat niet, hierop heb ik gelijk bekeken wat de mogelijkheden zijn met betrekking tot een refurbished toestel of een voucher van dynafix.
Ik verkies een voucher om zelf een toestel uit te kiezen in de vodafone winkel die nieuw is bij aanschaf waar ik zelf mag bij betalen, dit omdat ik slechte ervaringen heb gehad met reparaties danwel refurbished toestellen van dynafix, dit hou ik even voor mezelf, kunnen jullie als Vodafone trouwens helemaal niks aan doen.
De dynafix medewerker gaf mij aan de telefoon duidelijk aan dat ik een refurbished toestel terug krijg, waarschijnlijk zonder batterij, omdat ik mijn batterij (die al waterschade heeft opgelopen door het ongeluk en inmiddels 1,5 jaar oud is) dus al had opgestuurd naar Dynafix.
Mocht ik dezelfde batterij terug krijgen (wat ook niet zeker is volgens dynafix, accessoire/geen garantie na 6 maanden, wat ik prima begrijp) zal ik deze moeten gebruiken in het refurbished toestel wat resulteert dat ik daarna nog eens zelf een nieuwe batterij moet halen om optimaal gebruik te kunnen maken van mijn toestel.
Dit kost mij wederom 3 tientjes, terwijl ik al 12,50 per maand voor me verzekering heb betaald om dit soort problemen/issues en bijkomende kosten achteraf te voorkomen.
Met een kleine rekensom 12,50 (topgarant cat 3) x 15 maanden looptijd op het moment = 187,50 euro, nieuwe batterij & back cover (origineel) is dan ongeveer 30 euro extra wat erbij komt en kom ik uit op ongeveer 210 euro, voor 90 euro extra zou ik een splinternieuw toestel hebben gehad uit een winkel en geen refurbished iets.
Ik betaal liever extra voor top kwaliteit uit de winkel dan minder voor iets waarbij ik met vraagtekens en twijfels ga zitten, precies de reden waarom ik voor vodafone ben gegaan en niet voor tmobile, vodafone is wat duurder maar je krijgt er zeker meer voor terug dan bij tmobile of kpn, ook in service!
😉Ik heb hierdoor bij dynafix de vraag neergelegd of ik een voucher kon krijgen omdat ik dan zelf een toestel kan uitkiezen met 4G in de vodafone winkel die nieuw is (waarbij vodafone winst maakt in de winkel en ik tevreden ben met de service van alle partijen) en waarmee ik weer 2 jaar vooruit kan gaan als ik mijn abbonement ga verlengen in april/mei 2014.
Dynafix zei dat ik dat moest bespreken met Ace/Marsh, contact opgenomen met Marsh waarbij de medewerker mij erop wees dat ACE/Marsh het uiteraard vergoed en het niet uitmaakt of dat een voucher of toestel is maar helaas zelf niet de beslissing neemt of het een voucher of toestel wordt en dat dat stukje dus uiteindelijk aan het einde van de dag bepaald wordt door dynafix zelf, hij gaf mij aan om toch even aan de bel te trekken bij vodafone hierover omdat die hier makkelijk op in konden spelen.
Vodafone klantenservice gebeld, medewerkster die gaf aan mij te begrijpen maar niets te kunnen doen omdat zij werkzaam was op de klantenservice en ik dit toch met Dynafix zou moeten regelen.:S
Hierop weer dynafix gebeld en uitgelegd dat Marsh/ace en vodafone aangeven dat dynafix hier invloed op heeft en dit zelf bepaald, werd hierop in de wacht gezet waarbij de telefoniste dit zou bespreken met haar leiding gevende, zij gaf uiteindelijk aan dat ze niets kon betekenen omdat haar leiding gevende dit zou weigeren en niet begrijpt waarom ik een voucher wil, medewerkster vriendelijk bedankt en aangegeven dat ik toch maar contact opneem met vodafone hierover.
De klantenservice van vodafone heeft bij mijn 3e belpoging ergens een ticket aangemaakt in het systeem, ze zei dat ze pas over een week antwoord zou kunnen geven op de beslissing hierover, dan is het inmiddels te laat omdat dynafix het toestel deze week wilde uitleveren!
Ik zou het op prijs stellen en jullie dankbaar zijn als jullie uit coulance alsnog een voucher voor mij kunnen regelen omdat ik momenteel geen gebruik kan maken van het 4g netwerk met een s3, ik tevens niet te spreken ben over dynafix en hun refurbished danwel gerepareerde toestellen (die tevens zonder batterij geleverd worden), ik liever in de vodafone winkel een nieuw toestel haal bijvoorbeeld een s4 of een note 3 met een dynafix voucher en een bijbetaling van mijn kant wat zal resulteren dat ik blij ben met een splinternieuw toestel inclusief nieuwe batterij etc, en vodafone hun winst weer kan pakken op mijn aankoop.
Ben eerlijk gezegd een beetje vermoeid geraakt door dat heen weer gestuur door de klantenservice van alle partijen.
Het hoeft toch helemaal niet zo moeilijk te gaan? Ik betaal op dit abbonement al 15 maanden lang gemiddeld 100,- euro per maand inclusief verzekering, en vind dat ik dan wel enige verwachtingen mag hebben hierdoor in de aangeboden service of tegemoetkoming.
Mocht ik een refurbished toestel (met/zonder batterij) krijgen dan ben ik denk ik toch van plan om mijn abbonement niet te verlengen en tot mijn spijt over te stappen naar een andere provider omdat ik enigzins teleurgesteld begin te raken in de aangeboden service van vodafone en dynafix, we praten niet over een paar tientjes maar toch wel over duizenden euro's aan belkosten die ik genereer in 2 jaar tijd....
Begrijp me niet verkeerd, ik zou een nieuw toestel ook kunnen krijgen bij het verlengen van een abbonement, maar dat is dus pas over 4 maanden, en heb ik al die maanden voor lucht zitten betalen voor een 4G optie die ik niet kan gebruiken.
Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen waarbij beide partijen met een glimlach verder gaan, en ik een tevreden klant van vodafone kan blijven en me weer suf kan bellen en appen want met een leentoestel wat niet van mij is lukt dat niet.
🙂 Ik wacht even af op jullie reactie, mailen is handiger, C3k.C3k@gmail.com en nee ik heb helaas geen facebook of twitter.
met vriendelijke groet,
C3k, een trouwe vodafone klant.