Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,130Oplossingen
  • 1,523Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Wat moeizame overstap - Maar feedbackformulier werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb enige frustratie opgelopen door een niet aangevraagd nummerbehoud, waardoor mijn order al weken op 'pending' staat - met eerst een werknemer die verteld dat dat komt doordat het toestel (ja, ui...

kaassema door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gezinsbundel Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben houder van één klantnummer en betaal nu voor meerdere abonnementen in mijn gezin. Binnenkort krijgen ook de laatste twee kinderen een eigen mobieltje. Bestaat er zoiets als een gezinsbundel, wa...

Addy64 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Netwerkklacht en afhandeling door klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Enige tijd geleden ben ik een paar dagen in het buitenland geweest. Vanaf het moment dat ik Nederland had verlaten, tot aan het moment dat ik weer terug was in Nederland, heb ik van geen enkel buitenl...

Uitgaand gesprek 112 wordt verbroken door inkomend gesprek. Alleen-lezen Onopgelost

Vanmiddag geprobeerd met 112 te bellen wegens een ongeval.Wordt de verbinding verbroken doordat op hetzelfde moment iemand probeerde mij te bellen.Hoe is dat nou toch mogelijk dat inkomende gesprekken...

PietM door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Belachelijke behandeling Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Vanmorgen mijn achterstand betaald van 410 euro. Vanaf februari al aangegeven dat mijn werk niet betaald en dat het een rechtszaak is geworden, vandaag een deel betaling ontvangen. Rekening deze ...

Making/receiving phone calls in the US Alleen-lezen Onopgelost

Good morning! Going to the US and want to make sure i am able to make and receive phone calls. Last time i was there i wasnt able to do it. I could send/receive sms's but it was impossible to call. I ...

Gigi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Luisteren naar Spotify gebruikt data ondanks wifi Alleen-lezen Onopgelost

Sinds enige tijd valt het me op dat er vrij veel data gebruikt wordt uit mij bundel. Na een app te hebben geïnstalleerd waarmee ik kan zien wat hiervan de oorzaak is bleek dit Spotify te zijn. Dit vin...

VakOper1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

IP Adres extern benaderbaar Alleen-lezen Onopgelost

Een aantal jaar geleden heb ik bij een ijsbaan een netwerk camera geinstalleerd met 3G via Vodafone. Ik kon toen de camera niet van buitenaf benaderen. Vervolgens werd ik door een medewerker (Chris) v...

wiebev door Ontdekker
  • 11 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Andere toestellen beschikbaar dan huidige aanbod? Alleen-lezen Opgelost

Hoi, Ik heb sinds kort sim only verlengd bij jullie (van smart 500 geloof ik naar red essential 1 GB+300 minuten), ik kijk nog wel af en toe op jullie site om te checken of er leuke aanbiedingen zijn....

dennissch door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Steeds gebeld worden om abonnement te verkopen. Ongewenst Alleen-lezen Opgelost

Ik gebruik al heel lang naar tevredenheid een vodafone prepaid aansluiting. De afgelopen jaren word ik steeds vaker gebeld door vodafone medewerkers met de vraag of ik niet over wil stappen naar een a...

Yurt door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Scherm kapot Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Onlangs mijn S4 laten vallen en nu zit er een enorme barst in het scherm. Ik weet dat ik bij aankoop een verzekering heb genomen die ongevallen als deze dekt. Echter vind ik de documentatie nie...

marco009 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ander formaat Simkaart nodig Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone, Vandaag heb ik mijn nieuwe telefoon, de Iphone 5, ontvangen. Ik heb momenteel een IPhone 4 en stap 22 april over van Telfort naar Vodafone. Tot die tijd kan ik volgens Vodafone mijn ou...

Ik krijg sms berichten tientallen keren binnen Alleen-lezen Onopgelost

De laatste tijd krijg ik sms berichten tientallen keren binnen op mijn telefoon.Dit zijn zowel smsjes van Voicemail, van mijn contactpersonen en van bijvoorbeeld een bevestigingssms van een restaurant...

markschi door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

galaxy s6 - Geen simkaart en hoesje past niet Alleen-lezen Onopgelost

vrijdag eindelijk mn nwe toestel binnen gekregen maar er zit grrn nanokaart bij. gelijk geprobeerd vodafone te bellen om te bestellen maar geen reactie. gisteren in de winkel was er ruim een uur wacht...

savaneijk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Probleem level box aanvraag Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een nieuwe abnoment met galaxy note 4 op 5 maart 2015 en ik wil de level box aanvragen dankjewel

Pukcode Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik wil graag mijn pukcode aanvragen. Ik heb twee verschillende simkaarten (een buitenlandse) en heb daarom 3x de verkeerde pincode ingetoetst in de veronderstelling dat mijn buitenlandse simkaa...

daphne146 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verkeerd nummer gekregen Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond Vodafone, Aangezien jullie niet meer bereikbaar zijn dit weekend wil ik graag mijn probleem hier vermelden. Ik heb sinds een uur geleden mijn nieuwe simkaart geactiveerd die ik van jullie ...

Mathijsg door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung SM-G3815 valt telkens uit Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Samsung SM-G3815 telefoon, die sinds een paar weken regelmatig uitvalt. De telefoon is up to date qua software. Voordat ik een nieuwe accu koop, ligt het wel aan de accu of kan het ook nog ...

Ronald67 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung s5 batterij / oplader probleem Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Sinds gistermiddag ben ik tot de conclusie gekomen dat mijn telefoon niet meer oplaad.Als de telefoon uitstaat krijg ik een beeld met een oranje uitroepteken en dan laad deze niet op.Ik heb mij...

quintoo door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

App's worden niet geïnstalleerd op nieuwe GSM Alleen-lezen Opgelost

Ik gebruikte een Samsung Galaxy S3 en heb nu een Galaxy S5. De contactpersonen zijn keurig overgezet.Ik heb op de S5 mijn Google account geactiveerd. Wanneer ik nu een app wil installeren krijg ik con...

HendrikJD door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen