Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,693Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Bellen naar het buitenland. Alleen-lezen Opgelost

Ik heb 2 Red essential abonnementen.Ik heb 6 minuten naar Turkije gebeld a ongeveer een euro per minuut en 3 sms gestuurd.Ik was zo'n 6 euro kwijt.Nu zie ik dat ik eren blox aan kan zetten dat ik naar...

Enahmir door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart niet te gebruiken na verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Na verlenging een nieuwe simkaart ontvangen maar deze is niet te activeren. Ik heb mijn abonnement wel 4 maanden voor einddatum verlengd. Ik heb het online geprobeerd en 2 maal tegen betaling gebeld. ...

collie65 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart activeren Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, wil graag mijn simkaart activeren. Via My Vodafone gaat niet, kan geen sms ontvangen. Hoe doe ik dit?

Arjan93 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

1,5 uur in telefonische wachtrij klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Heb net 1 uur en 23 minuten in de wachtrij van de klantenservice gehangen en ben helaas niet geholpen.Toen ik op hing om 21.06 bleek Vodafone niet meer open te zijn.

Hooijman door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simonly abonnement misleidend Alleen-lezen Onopgelost

op 15 februari 2015 liep mijn oude 2 jaar VODAFONE contract af en heb toen telefonische contact op genomen met Vodafone Nederland. Daar vertelde ik dat het nog even duurde voordat ik mijn nieuwe telef...

Blox Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb vorige maand Blok 400mb aangezet. Inmiddels heb ik mijn abonnement verlengt en heb nu voldoende data. Ik heb echter eerder deze maand de blok uit proberen tegen zetten waarna ik een fout...

Vodafone app chat funktie weg Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb de laatste vodafone app maar de chat functie met de helpdesk is weg.Had via twitter al navraag gedaan en moest de app verwijderen en her installeren als dat niet mocht helpen moest ik een tijdj...

Remi1972 door Gedreven Ontdekker
  • 18 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Gemiddelde dataverbruik visueel maken in App Alleen-lezen Onopgelost

Velen van ons hebben een databundel. In de Vodafone app kun je in het dashboard vervolgens zien wat je gebruik is tot die dag. Erg handig natuurlijk. Zou het niet nog mooier worden wanneer het gemidde...

misbruikt door dynalogic!! wil een oplossing van mijn provider Alleen-lezen Onopgelost

ik heb recht op een leentoestel van vodafone, ik heb een toestel samsung galaxy s4 mini gekregen, ik heb de toestel op een normale wijze gebruikt en toen ik mijn gerepareerde toestel terug kreeg, had ...

zena door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe 5s geen service Alleen-lezen Opgelost

Heb vandaag bij jullie een nieuwe 5s gekocht maar hij kan nu geen netwerk vinden alles al geprobeerd toestel aan en uit zetten simkaart eruit gehaald.Op m'n oude toestel ook geen netwerk meer

Sander23 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

na verlenging werkt 4G niet op mijn iphone 6 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo allemaal, 10 Mei is mijn verlenging ingegaan, hierbij heb ik een iphone 6 genomen.Nu werkt alles, behalve 4G.Eerder vandaag al een nieuwe simkaart uit de winkel gehaald (vodafone winkel) ook dit...

AlieZ door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement verlengt, factuur mail verkeerd. Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, ik heb paar dagen geleden me abonnement verlengt met een nieuw telefoon, en kreeg vandaag een mail ''je factuur''daarin stond: Bijgevoegd ontvang je de factuur van jouw bestelling met order...

Dragon12 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

looptijd voordeel huidige acties Alleen-lezen Opgelost

Ik zie dat Vodafone op dit moment weer een aantal acties heeft waarbij er korting is op het maandbedrag. Ik heb begrepen in de winkel dat deze korting gedurende de gehele looptijd van je abonnement is...

Eric425 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Foute facturen, nooit antwoord van Vodafone en nu geblokkeerd! Alleen-lezen Onopgelost

Sinds ik in januari mijn rekeningnummer heb gewijzigd, klopt er niets meer van de facturen. Andere bedragen op de factuur dan afgeschreven en rekeningnummers op facturen waar ik nooit van heb gehoord,...

CM door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verlengen Alleen-lezen Onopgelost

goededag ik wil me abo verlengen maarhij geeft staat fout aan op site probeer het paar min later nog een x dat heb ik nu al 5 x gedaan maar werkt nog steeds niet

abbonnement Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb mn abbonnement 13 april j.l opgezegd ( afloop data 26 mei j.l) omdat ik geen verlenging kon krijgen ivm een fout in jullie systeem!!! Ik kan niet opzeggen en ook niet verlengen!!! Wordt van t k...

Samsung Galaxy Trend Plus Alleen-lezen Onopgelost

Sinds februari dit toestel.Batterij is hopeloos.De 1e dag gaat, van 100% naar 80%.Voor de nacht zet ik hem uit als ik niet hoef te werken.Bij aanzetten de volgende ochtend gezaktnaar 23%. En binnen ee...

Van micro sim naar nano sim Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb net een iphone 5c gekocht maar ik kom er net achter dat er een nano sim kaart in moet en ik heb een micro simkaart.Nu zit er dicht bij mijn school een vodafone winkel waar ik morgen lang...

Contract van 3 gb maar vodafone geeft maar 2gb.? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een contract Red met 2 gb + 1 gb + napster maar vodafone geef maar 2 gb en geen napster.Waaarom kan vodafone niet op een fatsoenlijke manier communiceren met haar klanten en bijvoorbeeld na het...

Edd door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Prepaid 1GB Blox internet not working, Geen klanten service. Alleen-lezen Onopgelost

Hoihoi iedereen, Heb zojuist geprobeerd de 1 GB blox te activeren en was direct 10 eurie's lichter, maar nog steeds geen internet. Heb alles geprobeerd , verschillende sms'n gestuurd met commands mbt ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen