Romyromyyy

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Verlengen

Helaas is mijn iphone 5s kapot gegaan en hij valt niet meer te maken. mijn abonnement loopt tot 2 juli 2016 en ik hoorde dat je dus 4 maanden van te voren kan verlengen wat dus 2 maart voor mij is. Mijn vraag is dus of dit 8 dagen vervroegd kan worden zodat ik morgen een nieuwe iphone kan halen. Ik vind het namelijk erg vervelend niet bereikbaar te zijn aangezien ik al 60 euro per maand betaal. Ik hoop snel van iemand te horen.
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om hiervoor te bellen met de klantenservice afdeling loyalty. Zij kunnen in geval van een kapotte toestel nog wel eens een uitzondering maken waardoor eerder verlengt kan worden.
Romyromyyy
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan ik ook gewoon naar de winkel gaan morgen?
Anonymous
Niet van toepassing
In de winkel is het meestal letterlijk 4 maanden van te voren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic