Johnbob schreef:Beste Johnbob,
MauriceD
Sorry
Maar ik probeer mezelf een beeld te vormen van dit alles.
Maar HOE is het in gods naam mogelijk dat VODAFONE niet weet wat ze binnen gaan krijgen?!!!
Jij weet het misschien niet, maar er is in elk bedrijf een afdeling die weet wat binnen gaat komen, reeds binnen is en wat er uit gaat.
Ik begrijp dat je het niet weet.
Maar vraag iemand die het wél weet.
Jullie praten over zaken heen.
Ik ben MIJN zijde van de deal nagekomen door te betalen.
Ik verwacht daar iets voor terug, en dat moet meer zijn als "ik heb geen inzage in wat er binnen gaat komen".
Als Vodafone NIET weet wat het kan verwachten aan toestellen, dan doen ze iets goed fout.
Boekhouding moet EXACT wet wat er binnen komt, hoeveel, welke kleur, gewicht, transportkosten enz enz.
Wat doet vodafone als er vrijdag weer geen witte toestellen bij zitten?
Of volgende week niet of of of?
Je kunt dit niet blijven volhouden.
En JAWEL...vodafone heeft WEL de indruk gewekt dat er vanaf de 6 geleverd ging worden en heeft NIET laten weten dat het er toe doet welke kleur je kiest.
HaaVee schreef:
Het is weliswaar niet mijn werk (maar waarschijnlijk dat van de forumbeheerder :D), maar ik kreeg zojuist goed nieuws van de klantenservice. Blijkbaar komt morgen de héle uitstaande bestelling (in ieder geval van de zwarte 920's) van Vodafone binnen en zal iedere pre order begin volgende week uitgeleverd worden.
Áls ik met een bericht kom, dan is het meteen mooi nieuws. We wachten (nog even) in spanning af....
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.