TinaBos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

galaxy S2 knipperend scherm word later zwart!

in mei heb ik de telefoon een jaar.... en heb nu bijna een maand last van dat mijn beeldscherm begint te flikkeren en word op een gegeven moment zwart op een cm boven in na.... ben er al wel achter dat als ik hem opwrijf of anders warm maak onder de arm ofzo dan komt het beeld langzaam aan weer terug..
wat kan dit zijn, hebben hier meerdere mensen last van en kan dit kostenloos gerepareerd worden??
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
TinaBos schreef:
in mei heb ik de telefoon een jaar.... en heb nu bijna een maand last van dat mijn beeldscherm begint te flikkeren en word op een gegeven moment zwart op een cm boven in na.... ben er al wel achter dat als ik hem opwrijf of anders warm maak onder de arm ofzo dan komt het beeld langzaam aan weer terug..
wat kan dit zijn, hebben hier meerdere mensen last van en kan dit kostenloos gerepareerd worden??
Hoi Tina, welkom op het vernieuwde Vodafone forum. Ik heb het voor je nagevraagd bij een collega van de technische afdeling maar het is een probleem dat hij niet eeder gehoord heeft. Ik adviseer je eens om het programma Samsung Kies te downloaden op een PC of laptop. Als je dit gedaan hebt kun je het toestel koppelen met een USB kabel en kijken of er een update beschikbaar is voor het toestel. Is dit het niet het geval, raad ik je aan om met het toestel naar de Vodafone winkel te gaan en deze te laten controleren door een collega. Mocht er een defect zijn aan het toestel kunnen we deze ter reparatie aanbieden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic