HaaVee schreef:
Het is weliswaar niet mijn werk (maar waarschijnlijk dat van de forumbeheerder :D), maar ik kreeg zojuist goed nieuws van de klantenservice. Blijkbaar komt morgen de héle uitstaande bestelling (in ieder geval van de zwarte 920's) van Vodafone binnen en zal iedere pre order begin volgende week uitgeleverd worden.
Áls ik met een bericht kom, dan is het meteen mooi nieuws. We wachten (nog even) in spanning af....
Ziet er goed uit.. alleen jammer van de '
in ieder geval van de zwarte 920's' regel.. Ik denk dat het in dat geval maar de helft van de uitstaande bestelling is...
🙂 Eerst zien en dan zullen we het geloven.. maar tja.. Ik heb 2 verlengingen en stel, echt stel dat het zo is, dat de witte lumia binnen zou komen, dan nog heb ik kans dat de Samsung S3 er niet is ( is ook al niet voorradig).. en dan wordt er zover ik weet nog steeds niet verzonden..
Omdat middels online verlengen alles op 1 order komt als je niet uitchecked tussen door..
En weet ik veel dat de order pas verstuurd wordt als alles binnen is?!? Reactie van helpdesk, tja, had je beter telefonisch kunnen verlengen..
Dus tja.. Allemaal afwachten dus.. maar zou prettig zijn voor iedereen die met smacht vanaf november, december zit te wachten.
Zelf wacht ik nog maar een week maar het is wachten in het luchledige omdat je niets weet, geen status kan volgen en geen duidelijkheid verwachting afgegeven wordt.
Heb tot op heden de bevestiging van de order gezien, maar het mailtje als het abbonement omgezet zou zijn heb ik nooit gehad en ook de informatie rondom de levering van de toestellen nog niet gezien, Tja, zoals gezegd, ik wacht nog maar 5 werkdagen dus ik heb nog geen recht tot klagen (aagezien het leveren tussen de 5 en 10 werkdagen zijn zijn) . Weet alleen dat als ik dit met mijn eigen klanten zou doen, zo vaag en onduidelijk zijn rondom de aflevering van opdrachten, dan had ik geen bedrijf meer en kon ik zelf weer in loondienst..
Dus wederom.. we zullen het afwachten maar zou mooi nieuws kunnen zijn!!
edit 23:15 : op het antwoord dat wit zo slecht leverbaar zou zijn is mijn vraag waarom hebben andere partijen ze dan wel binnen? bv coolblue, bol en zelfs wehkamp hebben al wit uitgeleverd en ook andere kleuren als zwart en wit. dit terwijl vodafone alleen wit en zwart voert!? heeft vodafone misschien zelf ook een verkeerde inschatting gemaakt en te laat zijn bestellingen bij de leverancier gelegd???