Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 968Oplossingen
  • 1,290Discussies
  • 73.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

HTC Desire s geeft geen dienst aan kan niet bellen /smsen / internetten Alleen-lezen Onopgelost

hallo ik kamp al vanaf vandaag met het probleem dat mijn htc Geensignaal / beperkte dienst aangeeftterwijl ik gisteren nog gebruik kon maken van mijn abbo heb ook al bij de instellingen gekeken enkon ...

Dizorder door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BlackBerry internet storing? Alleen-lezen Onopgelost

Ben ik nu de enigste van wie zijn internet het niet doet, tenzij ik op Wi-Fi werk? Mijn vriend heeft ook Vodafone, maar bij hem werkt het netwerk gewoon perfect, en hij woont in dezelfde stad als mij ...

blackberry enterprise service geen verbinding Alleen-lezen Onopgelost

mijn blackberry 9700 bold geeft ineens aan dat de bes geen verbinding heeft.al die tijd goed gedaan, kan gewoon pingen internet.maar kan niet op wifi en msn. hoe kan de bes weer aan?????????   

kimmeke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ineens geld weg! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb gister net een galaxy y aangeschaft..het enige dat ik gedaan heb is hem opgestart, nummers toegevoegd, wifi aangezet en een paar GRATIS apps gedownload zoals : facebook, twitter, youtube, watsa...

Lianna door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw toestel van vodafone, oude sim van tmobile? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Forum leden, Morgen komt mijn nieuwe 4S binnen en ik heb een paar vragen voordat ik alles weer ga slopen. Op dit moment heb ik een tmobile abo op mijn 3gs en die loopt nog 2 maanden, maar het to...

Geordy door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

help, samsung Galaxy S2, uitgaande oproepen geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb per ongeluk mijn uitgaande oproepen geblokkeerd en nu heb ik geen idee hoe dit weer terug te zetten. Uitzetten van de telefoon en batterij verwijderen heb ik al geprobeerd. Ook bij instellingen...

assie78 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung galaxy gio alle contacten zijn verdwenen Alleen-lezen Onopgelost

ik heb eenmaal mijn geheugenkaart uit de telefoon gehaald om de foto's op de computer te zetten. (was even de datakabel kwijt)Daarna kaart weer in toestel gedaan. Nu zijn al mijn contacten verdwenen.I...

bluemisty door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw: Prepaid PSP Vita! Alleen-lezen Onopgelost

HighlightsDe PS Vita pakt uit met een 5” OLED-aanraakscherm van 960 x544 pixels. Dat is de hoogste beeldresolutie ooit in de geschiedenisvan de draagbare spelconsole en portableentertainmentapparatuur...

RoyV door Gedreven Raadgever
  • 449 Topics
  • 9 Oplossingen
  • 15 Likes

HELP email instellen xmsnet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,wie oh wie kan mij helpen met het instellen van mijn email op mijn Samsung Galaxy S2? Krijg iedere keereen melding dat er geen contact gemaakt kan worden met de server....

pratje door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

deblokkeren nummer Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal, ik wil graag mijn blokkade van de 0906 nummers opzeggen, mijn nummer is ********* zoek het uit en pm me mijn nummer en als het kan deblokkeren met vriendelijke groet,jim de vries

INTERNET OP BLACKBERRY WERKT AL DAGEN NIET BIJ MIJ ? Alleen-lezen Onopgelost

Ik maak gebruik van blackberry bloks alleen mijn internet werkt al dagen niet.Ik kan wel gewoon pingen en op messenger of facebook maar internet werkt gewoon niet wat kan ik hier aan doen?

souhailla door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung galaxy note geen luidspreker gluid Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een samsung galaxy note gekocht en had deze al binnen 2 dagen binnen ipv de verwachte 2 weken. Geweldig natuurlijk was het niet dat de speaker op de achterkant niet werkt! Bij het bellen hoor i...

Iphone 4S Simkaart Activeren Alleen-lezen Onopgelost

Beste vodafone. Ik heb gisteren mijn Iphone 4S binnen gekregen, en gelijk geactiveerd en een apple id aangemaakt.Hij werkt perfect echter krijg ik het bericht 'geen service' constant in plaats van een...

MxBollen door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

problemen met mobiel internet? Alleen-lezen Opgelost

hoi, ik heb laatst mijn sim-only abo omgezet in de winkel en daar een data abo bij toegevoegd.gisteren de instellingen nagekeken, maar geen data op het abo. gisteren geactiveerd. maar krijg nog steeds...

Do I have a virus on my Iphone 4S?! Please help ? Alleen-lezen Opgelost

As I was looking through my calendar for the next few months, I found an event called "MariinE..'s birthday" and at first thought it was a friend messing about when I wasn't on my phone but after I tr...

BlackBerry Bundel geactiveerd maar werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

hoi Ik heb vandaag een blackberry bundel geatciveerd ik heb blackberry aan naar 4000 ge-sms'tik heb een sms terug gekregen dat de bundel is geactiveerd maar niks werktik kan neit inetrnetten, whatsapp...

BB9300 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BlackBerry prepaid internet werkt niet meer. Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb gisteravond m'n prepaid Bold 9700 geupdate naar OS6, en dat is allemaal prima gelukt.Alleen sinds ik dat heb gedaan werkt mijn WhatsApp/Opera Mini niet meer. Alleen nog wanneer ik gebruik maak ...

cocie3 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

bij aanschaf blackberry prepaid een week gratis pingen? Alleen-lezen Onopgelost

dat is mij verteld door vodafone. Valse informatie. Ik kan geen week gratis pingen en nu? moet ik na 20euro betaald te hebben weer 20 euro beltegoed kopen?

Geen netwerk meer Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ik heb een samsung galaxy acemaar heb sinds een paar dagen dat ik niet meer kan bellen of smsennou geeft me telefoon aan bij status van mobiel netwerk"verbinding verbroken" Heeft iemand hier erv...

Sci2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen