Welke Nokia 920?
OP 23 januari verlengd naar een Ondernemersnundel Web 35 met GB en Lumia 920 met bijbetaling van € 117,-. Toen een hele tijd stilte. Vorige week maar eens gaan bellen: in het ordersysteem stond de Lumia als verzonden op de 24e januari. Alleen ik heb hem nooit ontvangen. Dieper gravend in het logistieke systeem blijkt die hele order daar ineens niet meer voor te komen: geen Lumia in de pijplijn. Het zal interne worden doorgegeven en gecorrigeerd.
Na een week niet gehoord te hebben toch maar even gaan bellen. Ik heb geen haast met dat toestel, maar ben gewoon benieuwd...
Blijkt dat de verlengingsorder door odafone op 1 maart in zijn geheel teruggedraaid is en ik ben terug gezet naar het oude abonnement. Een berichtje kon er helaas niet vanaf dus goed dat ik even bel.
Jammer alleen dat MyVodafone aangeeft dat het betreffende nummer niet meer voor verlenging in aanmerking komt. Toch maar weer een keer bellen.
Dit is nu ook teruggedraaid dus ik kan weer verlengen... naar een mooi nieuw glimmend RED abonnement. Belminuten en SMS zijn minder belangrijk, 2GB data wel dus de enige optie is de RED Business Super van maar liefst €79,- per maand: de andere oplossingen hebben 1GB of minder. Moet ik dus zomaar ineens €44,- euro per maand, exclusief BTW extra gaan betalen voor een abonnement dat bij me past...! En dan weet ik nog niet eens wat de bijbetaling voor een Lumia 920 zou zijn, want die kan weer niet besteld worden.
All you need is RED? Nee hoor, all I need is een betaalbaar abonnement met niet teveel toeters en bellen en een redelijke databundel. Maar helaas, dat is kennelijk met de huidige abonnementsstructuur onmogelijk geworden bij Vodafone.
Klein vraagje: Vodafone, is dit de manier waarop jullie met trouwe klanten omgaan? En vinden jullie de hele gang van zaken ook niet een klein beetje belachelijk? En denken jullie dat je er ook nog wat aan zou willen en kunnen doen om dit recht te zetten? Ik laat me graag verrassen!