Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,261Oplossingen
  • 1,699Discussies
  • 77.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Betaling apps Samsung Galaxy SIII alleen via creditcard? Alleen-lezen Onopgelost

Als ik apps waarvoor betaald moet worden wil dowloaden op mijn nieuwe Samsung Galaxy S3 kun je alleen kiezen voor betaling via creditcard. :@ Ik ben niet in het bezit van een creditcard. Kan ik ook op...

Mits2201 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[iPhone Algemeen] Alleen-lezen Opgelost

Geachte forum leden.Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn kontakten in mijn Iphone in groepen kan verdelen.Ik net een Iphone gekocht, werkt tot nu toe geweldig goed en snel.Mijn vorig toestel was een S...

jokarno door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

blackberry blox doet het niet!!! Alleen-lezen Onopgelost

ik heb 2 dagen geleden me prepaid blackberry opgewadeerdnu kan ik me al 2 dagen niet aan melden voor blackberry blox is er een storing of iets???

[Blackberry Algemeen] Wel 3g verbinding op Blackberry Alleen-lezen Onopgelost

Een goedenavond, al sinds ongeveer 4 tot 5 uur heb ik geen mogelijkheid om verbinding te maken met internet, what's app of de ping. Is er een storing in de omgeving 5344? De laatste tijd heb ik wel va...

Jennifer door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiel loopt vast bij intoetsen i Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb sinds kort een samsung galaxy s2.Eerst heb ik binnen 3 dagen weer een nieuw toestel gekregen omdat er een fabrieksfout in zat.Hierna heb ik dus een nieuwe gekregen alleen deze loopt stee...

Actje door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verzekering op los toestel Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Vorig jaar mei heb ik een abbonement afgesloten met een toestel erbij.Mijn toestel is nu defect en wil de Samsung Galaxy S3 gaan kopen. Als ik dit toestel koop kan ik dan een verzekering los af...

oproepblokering helppppp!!??? Alleen-lezen Onopgelost

heey,ik heb een samsung galaxy gio en ik kan al 5 dagen niet bellen ik vraag me af hoe dat komt en hoe ik het op los kan iemand mij helpen alsjeblieft???? ik kan niks vinden op internet en ik kan de k...

pascalle door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samsung galaxy xcover GT s5690 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Via kies Heb ik een firmware upgrade uitgevoerd maar nu zegt mijn telefoon Firmware upgrade encountered an issue Please select recovery mode in kies en try again. Echter ook het noodherstel doet...

pavago door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Netwerk Support] Netwerk problemen Alleen-lezen Onopgelost

Wij maken zakelijk gebruik van het Vodafone netwerk met 50 aansluitingen en een databundel. De laatste tijd hebben wij te maken met de volgende problemen:- wegvallen van gesprekken- spontaan een meldi...

PZakelijk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Mobiel Internet storing Regio Dordrecht Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 1800u is er dus een mobiele internet storing bij Vodafone regio Dordrecht / Rotterdam. Vreemd dat ik hier niets over op de Vodafone site lees. Nog meer mensen die vanaf dit tijdstip / datum regi...

Mic2ha2el door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe tarieven, ook voor lopende contracten! Alleen-lezen Opgelost

Van de week een mailtje van Vodafone ontvangen met daarin de simpele mededeling dat de tarieven voor bellen enz. In buitenland worden veranderd. Ook voor mijn lopende contract! Het zou wel eens iets d...

royprins door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

buitensporig dataverbruik met hoge kosten Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Ik en mijn gezin zijn trouwe Vodafone gebruikers. Ik heb een oude iPhone 3G met een SO Bel + SMS-2 400. Vorig jaar rond de meimaand heb ik Vodafone gebeld en kreeg ik een betere deal, me...

Vodafone Sim -nummer kwijt Alleen-lezen Opgelost

Hallo iedereen ik heb een probleem ik gebruik al bijna 2 jaar mijn blackberry prepaid kaartje nadat ik uitgekeken was op een blackberry ging ik over naar een iphone alleen heb toen het kaartje laten k...

[Vodafone Services - Prepaid] prepaid Alleen-lezen Onopgelost

ik heb vandaag een samsung galaxy Y gekocht, zo'n kleintje. en ik zou er tien euro gratis beltegoed bij krijgen maar er zit alleen maar 5 euro op. kan ik de andere vijf euro via internet gratis opwaar...

mima door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Blackberry Algemeen] Van Blackberry naar Samsung Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond, Ik heb nu (helaas) een blackberry abbonement. Momenteel is mijn Blackberry wederom kapot gegaan, dus gebruik hem nu niet meer. Ik heb gemerkt dat ik het "blackberry internet" niet kan uit...

Kneupke door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[Netwerk Support] Geen bereik postcode 9515pa Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Ik heb sinds een dag of 12 een zeer slecht bereik. In huis gaat het helemaal niet en buiten valt de verbindig steeds weg.Het vreemde is dat ik voorheen altijd een zeer goed bereik met Vodaf...

Mbjager door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Help! Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik kan niet inloggen op mn blackberry id. Al een aantal keer mn wachtwoord veranderd maar dat helpt dus niet. Ik kan nu dus geen apps downloaden. Dit is waarschijnlijk gekomen doordat Whatsapp vas...

Compensatie i.v.m. verstoring Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

L.S. Mijn mobiel gebruik ik om bereikbaar te zijn bij calamiteiten. Zowel telefoon als SMS. Daarbij verwacht ik dus een stabiel netwerk waar ik voor betaal. De afgelopen dagen heb ik problemen gehad m...

Joostje door Meedenker
  • 15 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Help: strepen over mijn foto's met de samsung galaxy s2 Alleen-lezen Onopgelost

We zijn gisteren net terug gekomen van 2 weken Franse Alpen. Naast onze digitale fotocamera heb ik ook foto's gemaakt met mijn Samsung Galaxy s2, omdat deze zulke mooie foto's maakt. Jammer genoeg zit...

durac door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen