Update: Goed nieuws! Het probleem is opgelost. Het probleem is dus nog steeds NIET OPGELOST, vanmorgen ontvingen wij een email van Netflix dat het abonnement is opgezegd. Netflix gebeld en die zeggen dat Vodafone niet heeft betaald en dat daardoor het abonnement is beeindigd.
Vanaf 11 uur bezig geweest om vodafone te bellen, tig keer word de verbinding al bij voorbaat verbroken omdat het te druk is, dan heb je eindelijk iemand aan de lijn die nergens vanaf weet, terwijl dit probleem toch al ruim een maand speelt zoals hier te zien is, raar dat de medewerkers dan nergens vanaf weten.
Maar dan moet ik doorverbonden worden en dat duurt weer heel erg lang voor ik iemand aan de lijn heb, die ook nergens vanaf weet, maar weer doorverbinden dan, dan hoor ik wel iemand maar die doet dan net of hij mij niet hoort en verbreekt de verbinding.
Maar weer bellen dan en ondertussen vind ik dit bericht op internet en weet dus zodoende dat het probleem al langer aan de gang is.
Dan word ik na weer ruim 3 kwartier en 4 medewerkers verder eindelijk door verbonden naar iemand die zegt wel iets over netflix te weten, als ik zeg dat ik op het forum zie dat die probleem al ruim een maand speelt zegt hij van ja waarom belt u dan zo laat, duhhh wij kregen vanmorgen pas een mailtje hoe kunnen we dan eerder bellen. Nou ik heb 2 opties of afwachten of een abonnement bij Netflix nemen en verder zou hij het ook niet weten,
als ik zeg dat ik al vanaf 11 uur bezig ben om dit probleem op te lossen en ik mijn kookpunt wel zo ongeveer heb bereikt, maar toch probeer vriendelijk te blijven en ik van hem niet verwacht dat hij op een arrogante toon tegen mij spreekt, verbreekt ie gewoon de verbinding!!!!! Geen enkele vorm van medeleven, excuses of wat dan ook.
En op de manier waarop ik door alle andere medewerkers te woord ben gestaan en hun kennis zal ik maar niet uitweiden, want dan word het wel een heel lang verhaal.
Ik ben zelf werkzaam in een callcenter maar als ik de klanten zo te woord zou staan zoals bij vodafone gebeurd dan had ik allang geen werk meer gehad, dit is ronduit schandalig zoals er bij Vodafone met klanten word om gegaan.
Wij zijn al jaren klant bij Vodafone met 3 abonnementen en betaal per maand zo'n 450 euro, maar overweeg nu toch echt om over te stappen naar een andere provider want bij ons is het al langere tijd probleem op probleem bij Vodafone en van hun kant hoor je nooit iets of is er nooit eens een tegemoetkoming.
Maar vodafone wat gaan jullie doen aan het feit dat ons Netflix abonnement is opgezegd ????
Zie graag spoedig een reactie tegemoet